Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Purmerend

Geplaatst door Purmerend op January 11, 2009 om 07:37

January 11, 2009 om 07:37
Hai allemaal! Ik ben op zoek naar leuke vrouwen/meiden om regelmatig mee bij elkaar te komen in Purmerend (of omstreken). Gewoon omdat het heel stimulerend werkt om met anderen ervaringen uit te wisselen maar ik geen zin heb in de kosten van bijvoorbeeld Weight Watchers. Online contact vind ik trouwens ook leuk hoor, dus als je niet uit de buurt komt kunnen we leuk buddies zijn! Ik ben Anneke, 38 jaar, twee kleine zoontjes (2 & 4) en zoals velen eigenlijk altijd in gevecht met m'n gewicht. Ik weet dat ik goed kan afvallen (heb er met WW al eens 20 kilo afgekregen) en wil er weer echt voor gaan nu!
Groetjes
Anneke
Groetjes
February 3, 2010 om 05:16
Hoi Anneke,
Heel toevallig is mijn naam ook Anneke en woon ook in Purmerend en zou het heel leuk vinden om buddies van elkaar te worden.
Doe jij ook iets aan sport?

Hoor graag van je.

Groetjes Anneke
February 3, 2010 om 05:49
Hoi Anneke,

Ik woon ook in purmerend. Ik heb helaas geen tijd voor een kwekavondje want ik werk 5 dagen per week. Maar ik wil wel graag contact houden via de mail.
Wie weet dat ik een keer een avondje langskom.
Ik sport wel 2x per week bij Sporting de Gors. Ik doe mee aan de lessen Zumba.
Ik vind deze wel erg leuk.
Ik hoor het wel.

groetjes,

Aggy
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.