Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

afvallen met een beperking

Geplaatst door Kwakkenbos op January 11, 2009 om 14:21

January 11, 2009 om 14:21
Ik ben 49 jaar en draag een kniebrace na een kruisband operatie waar van alles is fout gegaan normaal gesproken kan ik wat lopen en fietsen gaat mij beter af desnoods op de hometrainer
Nu ben ik van de week gevallen en loop weer met krukken en mijn ben staat vast zodat fietsen ook niet meer gaat
wie heeft advies voor mij
January 11, 2009 om 15:48
Hey

waarom probeer je zwemmen niet eens, desnoods rustig aquajoggen (op zeer traag niveau) zo heb je toch beweging, maar niet te belastend voor je knie

groeten
Leen
Onbekend
January 15, 2009 om 12:57
heey..

wanneer je last heb van je knie moet je ook met zwemmen oppassen!! ik heb er ervaring mee..
Ik ben aan allebij mijn knieen geopereerd en ik doe zelf aan waterpolo. Na mijn operatie mocht ik wel weer gaan zwemmen maar met mijn benen alleen de borstcrawl... Doordat je in het water gewichtsloos bent zet je niet bewust meer kracht op je knieen dan je denkt !!!

groetjes!!!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.