Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

even voorstellen

Geplaatst door Yvoger op January 19, 2009 om 04:12

January 19, 2009 om 04:12
hallo

ik wil mij even aan jullie voorstellen
ik ben yvonne getrouwd met gerard en heb 4 kinderen.
ik heb al vele malen geprobeerd om af te vallen, dit lukt steeds maar niet ik weeg nu 116,4 kilo en krijg er op dit moment geen gram af
ik heb een traag werkende schildklier reuma in mijn spieren dus echt sporten is er dus niet bij want als ik 5 minuten echt ga sporten lig ik de volgende dag op bed mijn pijn in mijn nek en schouders en hoofdpijn
moeilijk dus , wat ik wel veel doe is wandelen en fietsen maar daar val ik niet meer van af ,
daarom hoop ik op deze site meer informatie en tips te krijgen voor een oplossing van mijn problemen
heel graag wil ik van mijn kilo´s af
groetjes yvonne
January 19, 2009 om 04:45
hoi yvoger hoop dat je door je op deze site aan te melden .... nu exstra stimulans zult vinden .... en tips en steun zult krijgen ook ..... is best prettig hier....iedereen heeft hetzelfde streven .... ik wens jou alle **Succes toe** doe je best .... en probeer leuke buddy's te vinden .... die jou steunen :-)
:geloof:
:iedermoment:
:ikbenhetwaard:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.