Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

zoet

Geplaatst door Ghost1 op January 25, 2009 om 12:12

January 25, 2009 om 12:12
Ik denk dat ik een zoetversaving heb,doe ik heel de dag zo goed mijn best om mijn dieet goed te volgen,s'avonds na mijn eten heb ik het héél moeilijk,als ik dan toegeef aan 1 koekje worden het er zeker 10 :(
Als ik dan een dag of 10 me echt aan mijn dieet hou,val ik zo 2 kilo af,
als ik me weer niet kan inhouden en ik duik de koekenkast in,is die 2 kilo der zo weer bij!
Daarbij komt nog dat ik moet rusten omdat ik met een peesontsteking zit op mijn heup :(

dit komt niet goed,ik wil van dat zoet vanaf,maar hoe????
January 25, 2009 om 13:55
Bij mij helpt het enorm om gewoon heel weinig producten met suiker te nemen, behalve die waar van nature suiker inzitten: fruit dus.
En hoe minder (toegevoegde) suikers ik eet, hoe minder zin ik heb in zoet.
Onbekend
January 25, 2009 om 14:03
Ik herken mijzelf in je verhaal.
Een echte zoetekauw koekjes met chocolade, een reep
chocolade enz.
Omdat ik bijna 85 kilo woog, probeer ik vanaf 1 januari hier verandering in te brengen.
Dit is best moeilijk, neem geen chocolade meer en
niet een hele rol koekjes.
Ik slik nu weekje chroom tabletten.
Veel succes

groetjes, :pooh:
astrid
January 25, 2009 om 14:34
Ik herken me het meest in de reactie van Buenovista. Als ik paar dagen geen zoet meer eet heb ik er ook geen behoefte meer aan. Als ik dan weer eens iets neem heb ik vrijwel meteen weer trek in zoet, maar omdat ik weer waardoor het komt (bloedsuikerspiegel) kan ik het makkelijk negeren en weer verschillende weken totaal geen zoet eten behalve fruit.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.