Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

samenkomst voor gbpers(mensen met een gastric bypass).

Geplaatst door Katja39 op February 27, 2009 om 07:36

February 27, 2009 om 07:36
aan iedereen die een gastric bypas(maagverkleining) hebben gehad of overwegen om een gastric bypass te ondergaan:

heb je zin om andere mensen te leren kennen met een gastric bypass? vrijdag 6 maart om 11.00 is er een samenkomst in turnhout(belgie) en ik hoop op een grote opkomst.

verzamelplaats is dus vrijdag 6 maart om 11.00 uur voor de hema in het centrum van turnhout(belgie). van daaruit lopen we naar een gezellige plek in de buurt om gezellig een koffietje(of iets anders) te drinken.

het is wel van belang om je van te voren bij mij aan te melden(je kunt het ook hieronder vermelden) zodat ik weet wie er allemaal komen en we vrijdag 6 maart zeker weten of iedereen er is voordat we aanlopen. het zou jammer zijn(mocht je ietsjes later zijn) dat iedereen weg zou zijn.

kijk op mijn website http://www.everyoneweb.be/gastric-bypass voor meer info. bij de verzamelplaats kan je me herkennen aan mijn donkerblonde korte haar, bril en lange zwarte jas. je kunt uiteraard ook op mijn site kijken waar foto's staan van mezelf dat is nog gemakkelijker.

gr, :katja39:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.