Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

ME/CVS

Geplaatst door Elsbetje op March 7, 2009 om 04:45

March 7, 2009 om 04:45
Ook ik doe erg mijn best om af te vallen. De enige manier voor mij is gezond eten, niet snoepen en verantwoord drinken (dus geen alcohol, suikerhoudende dranken e.d.). Afijn, de bekende zaken dus. Maar zonder beweging helpt dat maar zeer beperkt. Omdat ik ME heb, maar ook een huishouden en een parttime baan (28 uur per week) blijft er voor mij zeer weinig energie over (vaak niets en loop ik op mijn reserves) om nog te bewegen. Als ik dan toch iets doe (ik heb een crosstrainer en een hometrainer op zolder staan, dus ik probeer het wel), dan word ik ziek.
Ik ben op zoek naar mensen met diezelfde ervaring en mensen die misschien tips voor mij hebben.
Onbekend
July 22, 2009 om 16:58
Hoi elsbetje. het is al even geleden dat je hem geplaatst heb maar ik reageer toch even (hoewel ik op het punt sta te gaan slapen ;))
ik heb ook cvs en wil er best met je over kletsen. stuur me maar een priveberichtje als je iets wilt weten.

groetjes angela
August 3, 2009 om 06:52
Hoi,

Ben nieuw op deze site. Heb ook cvs en ben op zoek naar manieren om toch een beetje te "bewegen". Heb ook een parttime baan (30uren) en mijn huishouden, dus idd veel energie om daarna nog iets te doen is er niet meer. Als je wilt praten....

Grz
Nancy
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.