Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Iemand tips?

Geplaatst door Doglefoxx op April 11, 2009 om 20:14

April 11, 2009 om 20:14
Hey allemaal ,

Ik ben vorige week begonnen met het koolsoepdieet en het werkt echt verbluffend , er is vier kilo af op vier dagen ! Als alles zo blijft gaan zullen het er waarschijnlijk zeven op een week worden . Maar iedereen zegt me dat de kilo's er meteen weer zullen aanzitten , maar dit wil ik echt niet ! Wat als ik nu twee dagen stop met het dieet ( want ik heb gelezen dat je het echt niet zomaar na elkaar mag doen , minstens twee dagen tussen )maar dan echt wel op mijn eten let ? En kan ik daarna gewoon weer herbeginnen? Ik voel me op dit moment echt niet slap maar ik neem wel extra vitamines..Kan je dit dieet enkele weken doen of is dit niet gezond? Ik las ergens dat je het gerust kan blijven doen omdat het je alle nodige voedingsstoffen geeft , maar dit betwijfel ik eigenlijk .. Heeft hier iemand verstand van? Of zijn er nog anderen die blijvend resultaat hebben met het koolsoepdieet?

Bedankt!
April 14, 2009 om 15:33
Mijns inziens kun je beter geen 'dieet' volgen, want, inderdaad, je kunt er niet zomaar mee stoppen.

Beter is je voedingsgewoonten dusdanig aanpassen dat ze zo dicht mogelijk liggen bij wat je prettig vindt.
Op die manier wen je jezelf die nieuwe eetgewoonten beter aan zonder dat je wat hoeft te missen.
April 16, 2009 om 04:21
Wat Barkie zegt.
Ik ken het koolsoepdieet niet, maar het klinkt extreem. Ik zou het een tijdje volgen (hooguit 2 week) en vervolgens kiezen voor een normsle gezonde leefwijze, zodat je stabiel blijft of verder afvalt.
Het afwisselen lijkt me heel ongezond en dat zou ik alleen doen in overleg met een dietist(e).
:slakrop: :slakrop: :slakrop:
April 28, 2009 om 02:32
weet je wat je moet proberen Diako Easyfit daar zit genoeg afwisseling in je valt 1 tm 2 kilo per week af zonder enige moeite te doen!! je eten wordt thuis bezorgt kant en klaar 5 maaltijden per dag! dus geen boodschappen meer doen niet meer koken geen uren in de keuken!! zo hou je nog tijd over voor leuke dingen!!
www.diako-easyfit.nl
April 28, 2009 om 15:31
Hoi Dogglefoxx,

Een koolsoepdieet is idd makkelijk om op een weekje of zo meteen enkele kilo's kwijt te spelen.
Jammer genoeg geeft dit 'dieet' je vaak niet de nodige voedingsstoffen en de kilo's die je verliest zijn een combinatie van vocht, je darmen die eens goed geledigd worden, en spierweefsel dat kan afbreken omdat je niet voldoende koolhydraten en eiwitten binnen krijgt.
Het koolsoepdieet is misschien een goeie start om je extra gemotiveerd te krijgen, maar zoals Barkie aangeeft, kan je best proberen je eet- en beweeg gewoontes aan te passen voor het leven.
Veel succes alvast!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.