Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

fout ingevoerde waarde 'naranja helada'

Geplaatst door Jojo68 op April 24, 2009 om 12:58

April 24, 2009 om 12:58
Omdat ik per ongeluk 'n waarde met 'n komma ipv punt invoerde, is 'naranja helada (gevulde sinaasappel ijs)' fout in de tabel gekomen met slechts 61 kcal per 100 gram.
Ik heb dit ijsje nogmaals ingevoerd met de naam 'naranja helada (gevulde sinaasappel sorbet ijs)' en daar zijn de waarden wel goed: 87 kcal per 100 gram.
Gelieve dus alleen de verkeerde versie weer uit de tabel te verwijderen.
April 24, 2009, gewijzigd door Jojo68 op April 24, 2009 om 13:22
Voor de geinteresseerden, het gaat om dit ijsje:
http://www.menorquina.com/en/helados.php?fm=1&sb=6#ficha

edit: waarom komt er zo'n debiele S te staan waar de letters s en b zonder spatie staan?
April 28, 2009 om 04:44
@Jojo68,

Helaas heb ik beide producten uit de tabel moeten verwijderen omdat je de vernieuwde versie foutief hebt ingevoerd. Het is namelijk niet toegestaan om de uitleg van het product tussen haakjes te zetten. Het enige wat tussen haakjes gezet mag (moet) worden is de merknaam.

Voorbeeld: naranja helada, gevuld sinaasappelijs (menorquina).

Als je het op die manier toevoegt wordt het goedgekeurd.

En de s en b zonder spatie is samen met de ; een combinatie voor deze smiley: ;sb
Gelukkig geen veel voorkomend iets, behalve bij links dan. Maar de link wordt wel goed overgenomen als je hem kopieert en in de adresbalk plakt

Groetjes Willemijn
April 28, 2009 om 11:31
Hoi Willemijn,

Ik heb het inmiddels aangepast. Maar nog 'n vraagje, ik heb het nu bij snacks/fastfood gezet, maar ik vroeg me af of dat de juiste plaats is voor ijs en toetjes, want ik zie helemaal geen rubriek staan daarvoor.
April 29, 2009 om 05:28
Hallo Jojo,

Ik heb je product goedgekeurd hoor. De rubriek waar je het bij hebt gezet is prima. IJs is een beetje lastig omdat het onder vele rubrieken kan vallen, je kunt zeggen Zuivel (roomijs), of Snoep maar ook Snacks kan. Dus het is prima zo!

Groetjes Willemijn
June 3, 2009 om 18:51
ik heb even een vraag als je bv buitenlandse gerechten hebt die niet op de lijst staan hoe moet ik die dan invoeren??
ben nieuw hier en probeer het een beetje uit te zoeken:)

groetjes adisa
June 4, 2009 om 05:54
@ Adisa9,

Leuk dat je net nieuw bent op de site, welkom!

Je kunt producten die niet in de lijst staan zelf toevoegen. Dit doe je als volgt:
-Ga naar je profiel en klik op het tabblad Voeding
-Klik op De calorietabel inzien of uitbreiden
-Klik daar op Product aan de tabel toevoegen
-Je moet dan nogmaals kijken of het product echt niet in de tabel staat
-Let vervolgens bij het invoeren van je product goed op de regels die wij hebben opgesteld voor het invoeren. Dat is om te voorkomen dat het een rommeltje wordt. Je kunt de regels teruglezen als je het product daadwerkelijk gaat invoeren.

Succes!

Groetjes Willemijn
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.