Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Sonjaaaaaeeen

Geplaatst door Sjaantje72 op May 4, 2009 om 12:58

May 4, 2009 om 12:58
Ben vandaag begonnen met het Sonja dieet.
Maar vind dat ik veel moet eten.

Normaal eet ik overdag wel een beetje hetzelfde inclusief tussendoortje maar savonds.

1 grote aardappel vind ik,
200 gram bloemkool en mijn bord was al vol.
mijn tartaartje en de rauwkost pastte er niet eens mee op:O
Kan dit wel kloppen,

p.s. ik mag graag eten hoor maar zoveel.
May 4, 2009 om 13:28
Dan moet je een groter bord kopen. Sonja haar dieet is sowieso al een crash-dieet, dus als je nog dingen gaat weglaten, kom je helemaal voedingsstoffen tekort. Gewoon 'meer' leren eten dus.
Onbekend
May 4, 2009 om 14:20
Ik ben vandaag opnieuw met :sonjabakker: begonnen.
Heb alles netjes opgegeten en heb nu nog 1 glas melk en een
speculaasje tegoed. Dat zet ik om in 1 schaaltje magere yoghurt met een verkruimelde evergreen: hmm.

O ja, ik doe de mannenversie. Ben daar ooit 38 kg mee kwijtgeraakt.

Veel succes met alles netjes opeten!

:noesja:
May 5, 2009 om 11:24
Als je een beetje slim eet en je hebt niet langdurig honger, dan lijkt me er niks aan de hand. Elke dag een grote aardappel is echt wel genoeg aardappel.
May 7, 2009 om 13:50
Het gaat er om dat je je verbranding constant op gang houdt. Als je het systeem door krijgt is het zo moeilijk niet meer. De eerste dagen had ik met Sonja best honger. Je mag inderdaad best veel eten maar wel op een goede manier.
Crashdieet? Meer een andere manier van eten.
Al heeft ze er wel met het eerste boekje rekening gehouden dat mensen toch geneigd zijn iets meer te nemen dan voorgeschreven. Dus kan je ook best af en toe iets extra's nemen.
Onbekend
May 7, 2009 om 14:13
@spookyeen