Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Ik wil zo graag, maar het lukt niet

Geplaatst door Nickybabe85 op May 4, 2009 om 14:59

May 4, 2009 om 14:59
Hoi allemaal,

Ik wil heel graag 8 kilo kwijtraken, maar het lukt me niet. Elke keer begin ik goed. Maar tegen een uur of drie , as ik op mijn werk ben, gaat het fout. Dan betrap ik mezelf erop dat ik voor de zoeelste keer me laat verleiden door een gebakje van een jarige collega of verdwijnt mijnhand ineens in de grote bak chocolaatjes (zijn relatiegeschenken voor klanten).

Ik heb nu al een paar weken dat ik de draad weer op wil pakken, maar telkens gaat het weer mis. Het begin is goed, maar halverwege de dag gaat het fout. Hoe kan ik van die snoep/snack drang afkomen?

Help!:boos::janken:
May 4, 2009 om 16:04
Hey!

Ik heb even je eetdagboekje gecheckt en ik denk dat dat al veel zegt. Volgens mij maak je je het zelf erg moeilijk. De ene dag eet je 400 kcal, de andere 1100. Dit is veel te wisselvallig. Eet je voldoende brood? Eet je regelmatig? Eet je volwaardige maaltijden?
Dat is echt de clue hoor. Uithongeren niet.
May 4, 2009 om 16:23
Heey meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat het een goed idee is om bv als leidraad toe te geven aan 1 gebakje oid per maand. Dan leef je toch toe naar dat moment en hoef ik mijzlef niet elke x iets te ontzeggen.

Ik moet zeggen dat ik mijn eetdagboeken niet elke dag volledig heb ingevuld. Qua kcal. probeer ik per dag tussen 1200-1600 te gebruiken. Dat is mijn streefsituatie. Bij eetbuiten vul ik het overtollige niet in, want dat kan ik niet bijhouden haha.
Teweinig duszeker niet.

Brood eet ik ook regelmatis. Vaak probeer ik bv ´s ochtends boterhammer en dan smiddags beschuit of krachers. Dan de volgende dag bijvoorbeeld andersom of yoghurg met fruit als ontbijt of lunch.

Ook sporten vind ik erg lastig. Ik heb vaak geenzin om naardesportschool tegaan en mn fitnesspartner heeft t al maanden lang begeven.. :(
May 5, 2009 om 02:56
Ik ben zelf in vrij korte tijd bijna 20 kilo kwijtgeraakt.
Ik ben begonnen met het soepdieet en doe nu gewoon gezonde voeding.
Er staat hier bijna elke dag gebak of cake op tafel, maar ik heb een knop omgezet.
je hebt er 5 minuten plezier van en de rest van de dag spijt.
Ik neem het gewoon niet.
Als je echt die kilootjes kwijt wilt is het even een tijdje knokken.
Ik neem zelf rond de 1000 cal. per dag, niet meer.
Ik wens je veel succes.
groetjes Roosje
May 5, 2009 om 09:24
1000 vind ik zelf wat te weinig. Meestal probeer ik rond de 1200-1400 aan te houden.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.