Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

vakantie

Geplaatst door Mijnahenk op May 25, 2009 om 05:59

May 25, 2009 om 05:59
Ik ga deze week voor 3 weken naar China. Hoe nu met het afvallen?
May 25, 2009 om 06:24
Kwestie van keuzes maken:
1. wil ik in de vakantie ook afvallen? Dan zoveel mogelijk je eigen ritme en eetpatroon volgen en geen extra's nemen.
2. wil ik gelijk blijven, dan kan je ook je eigen eetpatroon blijven volgen maar af en toe iets extra nemen.

Het is erg moeilijn vanuit hier te weten waar je verblijft, hotel, eigen verblijf, rondtrekken. Waar eet je, in weterse gelegenheden of pas je je aan aan het chinese eten.
Echt chinees eten is over het algemeen goed en gezond met veel greonte. Ga je meer voor Fastfood, dan zal je zeker aankomen.
May 25, 2009, gewijzigd door Ishgirl op May 25, 2009 om 14:51
Geen anti-diarreepillen nemen?
Mijn ervaring is dat je op vakantie zóveel wandelt, dat je bijna niet aan kán komen. Bovendien eten Chinezen een stuk gezonder dan wij! Vis, wokgroenten, rijst... Vermijd de grote ketens en ga voor lekker vers.
Onbekend
May 25, 2009 om 13:21
nee hoor je hoeft geen diarree pillen mee, zoals hier boven staat !!!

nee gekheid. je hebt AL je prikken gehad en je neemt de algemene medicijnen mee die je normaal ook meeneemt.
heb 4 weken rondgereisd door China, FANTASTISCH !!!
En vies, zoals sommige mensen zeggen.... het is maar hoe je het bekijkt, ze hebben een andere leefwijze.
ben er niets aangekomen, heel goed gegeten, de Chinezen eten inderdaad erg gezond, rijst en soep als laatste deel van de maaltijd, om de gaatjes te vullen.
Iedereen drinkt er water uit een flesje (koop in de plaatselijke supermarkt voor 0.10 cent) ook de Chinezen zelf.
kijk maar eens op mijn profiel bij de foto's staat een foto bij vanuit Hong Kong.
heel veel plezier..........
:suzzan:
May 26, 2009 om 12:12
sja vakantie is bij mij feestvieren, cocktails met rum (wij gaan naar carabisch gebied) en eten wat ik wil.

conclusie: ja dan kom je dus aan.

Ik zwem wel veel in de vakantie. Vorig jaar was ik in 15 dagen 3 kilo aangekomen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.