Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

wie weet een oefeningen voor de lovehandles?

Geplaatst door Aime op May 25, 2009 om 08:59

May 25, 2009 om 08:59
hallo!

ik heb best een platte buik, maar raak wel ontzettend geïrriteerd van de lovehandles.
weet iemand toevallig een goede oefening om deze aan te pakken?

groetjes Ai_me
May 26, 2009 om 12:47
geen idee, maar ik houd me ook aanbevolen :P
May 26, 2009 om 12:58
owke op de sportschool moesten wij op de zij gaan liggen met de arm opdrukken en dan je zij elke keer omhoog doen beetje ingewikkelt maar ik had onder mijn love handles spierpijn haha ik wist niet dat het kon owja staan met de benen wijd en dan met je armen naar je tenen zwaaien omste beurten suc6 ermee groetjes :slanki26:
May 28, 2009 om 05:32
Hoi,

Ik heb net als Aime last van lovehandles. Ik heb dan wel een buikje die ik dus ook wil aanpakken. Mijn vetpercentage en gewicht zit goed, maar toch heb ik een buikje. Misschien tips qua sporten/oefeningen dan?
May 28, 2009 om 07:16
Maar mijn vetpercentage is 19.4...
May 28, 2009 om 07:47
Je kunt niet plaatselijk vetverbranden. Jij moet zorgen dat je algehele vetpercentage daalt, dan verdwijnen ook de lovehandles. Traing de grote spiergroepen met zware gewichten en doe regelmatig cardio. Dan heb je dit zo opgelost.
May 28, 2009 om 07:54
Oké dank je wel! Is spinning ook goed ipv cardio? Je verbrand daar ook veel mee...
Onbekend
May 28, 2009 om 09:38
ja hoor, spinning is hartstikke goed daarvoor
Onbekend
May 30, 2009 om 16:12
Eens met Ishgirl. Lovehandles behoren helaas bij veel mensen tot de vetreserves die als laatste lijken te verdwijnen. Dus je zult stevig aan de slag moeten om je bodyfat percentage te verlagen. Squatten, pull-ups, deadliften...
June 7, 2009 om 11:59
Plaatselijk vet aanpakken lukt misschien niet, maar je kan het wel plaatselijk opstrakken met spierroefeningen. Zijwaardse crunches en elke oefening die zijwaarts het middengedeelte belast. Met benen gespreid staan, kleine gewichtjes in de hand, afwisselend naar links en rechts buigen, gewicht langs je been bewegen. Of zijwaarts liggen en gestrekt been optillen en vat slankie26 noemde.

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.