Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Voor de zoveelste keer...

Geplaatst door ElizaR op May 25, 2009 om 15:35

May 25, 2009 om 15:35
Hallo allemaal,

Waarschijnlijk ben ik één van de velen...
Eén van de velen die zich elke keer voornemen om niet meer te snoepen.
Eén van de velen die zich elke keer voornemen om te gaan lijnen.
Eén van de velen die het elke keer zeker weten dat het NU wel gaat lukken.
Eén van de velen die het toch niet volhouden.
Eén van de velen die het TOCH WEER GAAN PROBEREN!!!!

Ik ben Eliza, een moeder van 3 mooie kids.
Op dit moment weeg ik 62,5 kg. Eigenlijk is dat niet eens zoveel voor mijn 1.63. Maar ik voel me er niet zo prettig bij. Gewoon omdat het mijn eigen schuld is.
Ik heb namelijk de hele dag een onbedwingbare dwang tot SNOEPEN. En dan niet een handjevol chips, nee ik neem een hele zak. Ik eet geen snoepje uit een rol, nee ik eet de hele rol. Ik neem niet één chococakje, nee ik neem gelijk het hele pak....

Daar wil ik dus verandering in gaan brengen. Ik weet niet of het gaat lukken... Vandaag heb ik het in ieder geval al volgehouden. Maar ik heb me toch een honger... sorry, ik bedoel: trek in SNOEP!
Ik wil gaan proberen om in twee maanden tijd af te vallen tot 55 kg. Voor een heleboel mensen die dit lezen is dit misschien een belachelijk laag gewicht. Voor mij niet, ik heb altijd rond de 50 kg gewogen. Dit 'moet' dus haalbaar zijn. (hoop ik)
May 26, 2009 om 16:38
hey, wat een herkenbaar verhaal! Welkom.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.