Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

even voorstellen

Geplaatst door Michaud op May 30, 2009 om 18:28

May 30, 2009 om 18:28
hey,
ik ben michaud, ik ben 39 jaar.
ik ben op 11 mei begonnen met weight watchers maar ik ga niet op cursus, vorig jaar was ik zo 10 kilo kwijt geraakt maar ondertussen was er al weer 8 kilo van terug en heb daarom besloten terug mijn punten te tellen, ik wil eindelijk eens van het overgewicht af.
ik ben nu twee weken bezig: de eerste week was ik 1,9 kg kwijt en de tweede week 1,2 kg dus 3,1 kg in totaal.
ik hoop hier de aanmoediging en de steun te vinden om vol te houden want dat is bij mij het grootste probleem, ik geef gemakkelijk op

groetjes michaud
May 31, 2009 om 13:05
Hoi Michaud,

Ik ben sinds vandaag weer serieus van plan om kilo's kwijt te raken, net als jij geef ik er nogal gemakkelijk de brui aan, waarna ik met veel spijt en extra kilo's weer een nieuwe poging waag!!
Deze keer wil ik echt volhouden want ik baal ervan dat ik al die leuke bikini's moet laten hangen omdat ze in maat 46 nou eenmaal niet zo charmant staan!
Dus ik hoop dat we elkaar kunnen steunen en oppeppen en dan komt het vast wel goed!

groetjes, Ariane
Onbekend
June 6, 2009 om 07:30
Hallo Michaud,
Geweldig dat je de weight watchers methode weer oppakt. Ik doe op dit moment hetzelfde. Ben 4 jaar geleden 14 kg afgevallen via weight watchers. Er zaten er weer 10 aan en op dit moment tel ik ook weer punten, maar ga niet meer naar cursus. Wordt me veel te duur van mijn AOW. Ik wens je heel veel succes!
Groetjes :dagkilo:
June 7, 2009 om 03:06
Hoi,

Ook ik ben begonnen met Weight Watchers... op 3 juni, da's pas kort geleden, maar ik heb voor mijzelf het gevoel dat ik deze methode wel goed vol zou kunnen houden.
Andere dieten / methodes die gaf ik al snel een schop onder hun kont...
Veel succes met afvallen!!

Groetjes Sandra
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.