Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

vet/alcohol percentage per voedingsmiddel in je dagboekje wordt niet weergegeven

Geplaatst door Luena op May 31, 2009 om 03:25

May 31, 2009 om 03:25
Beste

Sinds vandaag merk ik dat hij de vetten die je eet niet meer registreert. Als je dus 1 kg frietjes eet, heb je nog steeds 0% vetten gegegeten of als je een liter rode wijn drinkt, net hetzelfde. Kan hier iets aan gedaan worden? Het is handig als je weet dat je voldoende vetten/eiwitten/koolhydraten binnenspeelt
May 31, 2009 om 04:21
Hoi Luena,

Bij mij wordt het vetpercentage wel gewoon weergegeven. Het alcoholpercentage wordt nooit weergegeven. Maar... volgens mij compenseert de tabel dat weer doordat het eindtotaal dan afwijkt van het subtotaal. Maar ik ben wel benieuwd om van de redactie te horen wat de reden is dat de alcohol niet staat vermeld en waarom dit dan wel in de tabel wordt genoemd. Of wordt daar nog aan gewerkt?

Groeten,
Kirsten
June 2, 2009 om 05:15
@ Luena,

Ik heb het even gecontroleerd in je eetdagboek maar vet wordt bij jou gewoon berekend hoor. Er staat dagelijks een % vet in je dagboek. Alcohol is op dit moment nog lastig om in te voeren omdat alcohol vaak in procenten wordt weergegeven. We zijn nog aan het kijken hoe we dit kunnen vertalen naar de calorietabel en het eetdagboek. Het is namelijk niet zo makkelijk om te rekenen. We zijn aan het kijken hoe we dit kunnen oplossen dus binnenkort werkt het naar behoren. (Kawe, dit is denk ik ook direct het antwoord op jouw vraag?!)

Groetjes Willemijn
June 2, 2009 om 05:35
Yes, bedankt Willemijn!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.