Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

tip: over borsten

Geplaatst door Pauline2017 op June 6, 2009 om 13:38

June 6, 2009 om 13:38
Wanneer je afvalt en je blijft een tijdje stationair staan
dan kunnen je borsten gaan werken. Juig dan, want
je lichaam gaat in de afval-mode. Je valt dan daarna in korte
tijd veel af, mits je natuurlijk blijft lijnen.
Ik had dit een paar dagen geleden. Heel veel zin om lekkere
dingen te eten. Maar toen gingen mijn borsten werken en omdat ik
wist dat mijn lichaam in de afval-mode kwam kon ik de
lekkere honger makkelijk weerstaan.

Andersom is het werken van je borsten een waarschuwing
als je een tijdje teveel gegeten hebt. Je lichaam gaat
dan namelijk in de aankom-mode. ( Wanneer je zwanger bent
gebeurt dit ook )

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Groet, Pauline
June 6, 2009 om 14:32
sorry ik vind het heel interessant wat je typt maar ik weet niet precies wat je met werken bedoelt groetjes ilona
June 6, 2009 om 15:02
:bigsmile: Heb ik nooit.
June 6, 2009 om 16:00
Tja, wanneer je het voelt weet je wat ik bedoel met werken.
Je voelt gerommel/lichte vibratie. Kortom er gebeurt iets.
June 6, 2009 om 16:27
owke dankjewel zal er eens op letten groetjes ilona
June 7, 2009 om 02:53
Mijn borsten zijn ook "lui" denk ik, want ik heb zoiets nog nooit gevoeld... niet bij het afvallen en niet bij het weer aankomen. Maar inderdaad... Ik ga er ook eens op letten!
June 7, 2009 om 05:43
Ik dacht dat iedereen dit had. Dus niet.
Maar evengoed, bewust naar de signalen van je lichaam luisteren en ze positief leren begrijpen geeft heel veel profeit in je leven op velerlei gebieden.
June 7, 2009 om 11:14
Het enige wat rommelt is m'n maag....m'n borsten doen niks :P
June 7, 2009 om 14:10
Goh, ik heb het wel als ik ongesteld moet worden dat gevoel, en dan heb ik idd. ook eetdrang maar dat is gewoon allemaal hormonaal, en idd. kan ik dan ondanks doordieten wel een week a 10 dagen niks afvallen en zelfs bijkomen en daarna als alles door is val ik ook weer af, maar dat heb ik gewoon iedere maand dat is de vrouwelijke cyclus.
June 8, 2009 om 04:49
Werken... bedoel je dan dat ze als theezakje splat gaan hangen als je afvalt en als ballonnen opblazen als je aankomt?

June 9, 2009 om 13:02
ik snap hier niets van.... werken van borsten?
June 10, 2009 om 03:44
:lacheuh: Jullie reacties zijn humor ;)

Mijn borsten 'werken' ook nooit en 'vibraties' voel ik ook nooit... Zou het leven denk ik wel makkelijker maken!

Groetjes!
Onbekend
June 10, 2009 om 03:54
Hier ook iemand met werkloze borsten. Zal wel door de recessie komen dat er zoveel werkloze borsten zijn.:lachuh:
Groetjes,
June 10, 2009 om 04:51
Wichelroedeborsten :heks04:
June 11, 2009 om 16:17
@Arties,

Ik snap ook niets van je bericht, want ik heb bij het afvallen ook niet gemerkt dat mijn borsten opeens gingen "werken".

Je bent nu 2 kilo afvallen terwijl je even iets merkt aan je borsten.
Zoals je kunt lezen aan de reacties ben je de enige die iets aan haar borsten ervaart bij het afvallen, dus verwar je het niet met, bijvoorbeeld, de overgang (gezien je leeftijd)?
June 11, 2009 om 16:25
@babbel,
Heeft je echtgenoot geen leuke ideeën :bigsmile:
June 12, 2009 om 14:31
Ik werk liever met iemands anders borsten :)
June 13, 2009 om 09:06
misschien is het juist het gevoel dat ze minder dik zijn? Vet die eraf gaat of zo?
Het gevoel in mijn borsten is ook wat anders geworden en bijna een cup kleiner...maar dat ze werken nee haha ja soms op zijn tijd.en ze hebben daarnaast nog 4 keer hard moeten werken (borstvoeding)

Nu ben ik aan het trainen ze weer wat steviger te maken...dus zou het kunnen zijn dat dit kriebelige lossere gevoel niet te maken heeft met het afvallen daar???
June 15, 2009 om 07:03
moet je niet gewoon ongesteld worden?
Onbekend
June 20, 2009 om 13:40
@tangobeer: dit soort reakties hebben natuurlijk géén niveau..

June 20, 2009 om 16:09
Waarom niet Halfjaar?
Voor babbel blijkbaar wel, want haar borsten verveelden zich :D
Onbekend
June 20, 2009 om 16:24
Nee, m'n reaktie had niets te maken met de opmerking van babbel maar van tangobeer, tenzij hij dan weer de echtgenoot van babbel is....
Ik zit blijkbaar niet op jullie (melige) golflengte maar vind opmerkingen zoals die van tangobeer zooo ontzettend voorspelbaar, lomp en puberaal. Typisch een opmerking van zo'n mannetje dat even komt gluren als hij ergens het woord borsten ziet staan. Kan het niet laten daar iets van te zeggen.
June 23, 2009 om 15:08
Susana je hebt een mooi oog maar dat heeft niets met borsten te maken is het overigens je eigen oog?

Grtz BB Burdie Bert
June 27, 2009 om 21:16
@GuineaPig: zou toch geweldig zijn!?!? Als mijn borsten gaan werken (en het zijn stevige, dus die kunnen vast een hoop werk verzetten) kan ik zelf lekker thuisblijven!!! En dan zijn ze op pad; scheelt weer een paar kilo!
:haha::lacheuh:
@burdie: mijn ogen zoeken nog een krantenwijk...
July 1, 2009 om 02:00
mijne hebben hard gewerkt ze zijn een stuk slanker geworden:ergboos:
Onbekend
July 3, 2009 om 05:58
Mag je overdreven vinden fruitfilp, ik erger me gewoon aan dit soort domme grapjes. Kan toch?
July 3, 2009 om 13:52
borsten die werken , ook nog nooit van gehoord of gevoelt ...

maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt, want af en toe voel ik in mijn arm, buik, been of ergens anders in mijn lichaam dat het vanzelf gaat 'vibreren' het lijkt als je onderhuidse belletjes voelt opdwarrelen (ik kan het niet anders omschrijven) en ik heb die heel vaak en al ontzettend lang (af en toe dan;)) maar wat mij wel is opgevallen na metingen ! als ik dit gevoel weer vaker en korter op elkaar krijg nemen de cm af of toe ...
dus het lijkt als je da aanmaak of afzuig van je vetbolletjes voelt raar maar waar.
toen ben ik een jaar niet meer op dieet geweest en ineens voelde ik dat gevoel weer regelmatig en ik ging op de weegschaal staan jawel ! weer 7 kilo bij en cm'ers bij om buik en benen (en ik had het gevoel enkel in buik en benen , niet in de armen en die zijn exact hetzelfde gebleven.)
misschien herkent iemand dit ?
July 5, 2009 om 14:18
hoi hier werken mijn borsten wel
maar dat komt om dat ik borst voeding geef
maar ik merk niets dat ze iets doen dat het afvallen makkelijker maak
zal eens zeggen dat ze iets moeten doen
en niet alleen maar er hangen
July 10, 2009 om 14:36
dat is interessant om te weten,
ik merk wel dat nu ik afval dat mijn borsten er beter uitzien...ze lijken groter (??)
maar dat ik ze voel werken, nee, ze doen wel vaker pijn, of gebeurt dat ook als er daar iets gebeurt?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.