Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Collage werkt niet

Geplaatst door Elmar op June 18, 2009 om 03:29

June 18, 2009 om 03:29
Emiel? How ya doing!

Ik probeer maar na zoveel tijd eens nieuwe foto's toe te voegen, maar ik krijg ze niet in de collage. Profiel foto krijg ik niet veranderd en de huidige profielfoto krijg ik ook niet uit/verschoven in de collage of verwijderd als profiel foto.

Cheers
June 18, 2009 om 04:59
@ Elmar,

Als je iets wilt veranderen bij je foto's duurt het altijd even voor de veranderingen worden doorgevoerd. Omdat we meer dan 116.000 deelnemers hebben worden de profielpagina's niet elke seconde vernieuwd maar dit gebeurt een paar keer per week. Als je dus iets veranderd kan het soms even duren voordat het zichtbaar is.

Heb dus nog even geduld waarschijnlijk zijn je veranderingen morgen wel zichtbaar.

Als het nou na morgen nog steeds niet is veranderd stuur me dan weer even een berichtje dan gaat er misschien iets fout.

Groetjes Willemijn
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.