Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

be in shape

Geplaatst door Cassiere op June 18, 2009 om 08:53

June 18, 2009 om 08:53
ik doe nu al 6 weken het dieet van be in shape dat betekent weinig koolhydraten en 2 keer per dag een shake drinke. wie doet dit nog meer of kent het?

gr.yvonne
June 18, 2009 om 11:11
Je kunt ook prima zelf shakes maken, daarvoor hoef je geen dure dingen te kopen.

Groetjes Ish:girl:
June 18, 2009 om 13:28
Daar be ik ook heel benieuwd naar Ishgirl..
Maaltijdvervangers bevallen mij prima, dan val ik tenminste een klein beetje af, iets wat ik met normaal netjes eten niet meer bereik. Be-in-Shape heb ik wel naar gekeken en vai vriendin ook geproefd maar ik vind de smaken van de shakes niet lekker en de andere produkten heb ik niet nodig. Als ik iets eiwitrijk wil maak ik wel zelf iets met ei.
Wat ik wel doe is mijn maaltijdvervanger eiwitrijkermaken met gewoon eiwitpoeder, dan wordt het ook minder zoet.
June 18, 2009 om 19:22
Groenteshake, fruitshake, yoghurtshake, eiwitshake, langzame koolhydratenshake, ultiem vullende shake, krachtshake, vetverbrandingsshake, energieshake, vochtafdrijfshake, wake-up-shake, shake-your-booty-shake.... kan allemaal. Noem maar wat en ik brouw iets lekkers en magers.
:cocktail::cappuccino::orange2::coffeelatte::cappuccino2:
June 19, 2009 om 02:21
Paas mij die vetverbrandingsshake eens Ish :P
June 19, 2009 om 03:37
Dan willen we daar dan ook de recepten/ingredienten graag van Ishgirl.
Ik heb al wat gegoogled maar kom toch elke keer tegen dat je dan eiwitpoeder moet gebruiken en dat is ook niet goedkoop.
Ik vind ook dat een "gewone" fruitshake niet voldoende vult als lunch dan moet er toch weer wat bij. Ben dus heel benieuwd hoe jij dat doet.
Zie naar je reactie uit.
July 9, 2009 om 16:43
ik heb nog steeds de 2 proefzakjes liggen die ik nog uit moet proberen.als je eigen aanmeld dan kun je proefzakjes krijgen en elke dag krijg je tips om te varieeren ermee.
July 9, 2009 om 17:35
Na jaren alles uitgeprobeerd te hebben kan ik wel zeggen dat "echte" maaltijdvervangers veel beter vullen dan de aangedragen alternatieven zoals kwark met ...... Die zijn prima voor tussendoor maar kunnen wat mij betreft wel een beetje het geen ontbijt maar zeker niet de lunch vervangen en dat kan een maaltijdvervanger wel.

Ik ben trouwens nog steeds nieuwsgierig hoe Ishgirl de shakes die zij beschrijft dan wel maakt, daar is nog geen antwoord op. Echt een duidelijk recept dan zou ik kunnen beoordelen of het wat voor mij is.
Ishgirl ben je er nog?
July 23, 2009 om 12:49
Hallo Bissers,
Ik ben momenteel me aan het oriënteren wat betreft BIS. Ik heb er nogal wat vragen over.
1e: Je krijgt bij je weekpakket 12 zakjes, maar mijn week heeft 7 dagen, dus denk ik dat ik er dan 14 nodig heb. Of is het anders en eet je de 7e dag gewoon normaal of zo.
Kan iemand mij dat uitleggen aub?
July 30, 2009 om 12:36
Ik heb de knoop doorgehakt en ben gisteren met BIS begonnen. Gisteren is goed gegaan, maar vandaag een stuk minder.
Gisteren: ontbijt magere yoghurt + aardbeienshake en lunch magere kwark, wat water en zakje vanilleshake.
Vanmorgen: ontbijt kwark, wat water en zakje tropicalshake. Dat viel tegen. Daar zat niet veel smaak aan. Lunch was een totale ramp. Ik had het recept gemaakt van de crème tomatensoep. met zakje naturalshake, zakje tomatensoep en wat Italiaanse groente. Bah, bah en nog eens bah. Ik was gewoon misselijk. Heb daarom direct mijn Bisworstje gegeten met een zure augurk. Ik was dus gelijk door mijn Bis dagproviand uit. Heb nog maar een soepje genomen vanmiddag. Ik hoop dat het morgen beter gaat anders krijg ik nog spijt van mijn maandpakket.

August 17, 2009 om 09:12
zijn er nog mensen bezig met BIS?
ik ben nu ruim een week bezig en vind het goed te doen
misschien scheelt het ook dat ik een maagband heb

Ik vond de bis shakes ook vies met melk of water
maar met kwark of yoghurt erg lekker
vooral de tropical en de mango perzik zijn lekker met kwark

en wat ik doe met de naturel shake:

1 klein bakje huttenkase
1 lepel pesto
grove peper
beetje water
inhoud zakje naturel shake

dat even roeren en klaar

ik snijd er dan een halve komkommer bij in plakjes en doe daar dan het mengsel op

zou ook kunnen met plakjes tomaat of op een stengel bleek selderij

echt mega lekker !

voor de rest heb ik altijd tussendoortjes in de koelkast zoals:
gekookte eieren voor een paar dagen (4 ofzo)
een pot augurken
een pot olijven
komkommer
tommie smul tomaatjes

ik ben zelf niet zo'n fan van de worstjes en de soepjes vergeet ik iedere keer
dus volgende keer bestel ik alleen de shakes
November 29, 2009 om 05:33
hallo allemaal,

Ik ben nu een week aan het BIS-sen, en ben van 80,5 naar 78.8 gegaan. Ik vind de shakes heerlijk, normaal doe ik de shake in crystal clear, en als ik moet werken, doe ik het door de yoghurt of door de kwark. Als we in een restaurant moeten eten, neem ik een maaltijdsalade en laat het stokbrood staan.

Succes allemaal:mollie6:

Hieke
January 21, 2010 om 12:41
ik heb gelezen dat de shakes ook met optimel gemengd mogen worden.ik ga maandag beginnen. ben zeer benieuwd. gr :tbtje:
Onbekend
January 23, 2010 om 04:14
Ik heb de BIS-shakes gekocht en ik vind ze lekker in melk.Ik gebruik ze alleen bij het ontbijt want twee keer per dag lijkt me wat veel. Bij de lunch eet ik rauwkost met kip of vis.
Onbekend
May 8, 2012 om 03:18
Ik ben sinds vandaag begonnen met de bis-shakes en ik heb dan de smaak limoen en dan doe ik het door de yoghurt smaakt ook heel erg lekker. Ik hoop dat ik hiermee 20 kilo kan afvallen. 's avonds probeer ik gewoon met de pot mee te eten. tussendoor heb ik dan een soepje en een chocolade reep van bis.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.