Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Gewichtsstatistiek schonen en opnieuw invullen?

Geplaatst door op July 16, 2009 om 03:12

Onbekend
July 16, 2009 om 03:12
Hallo,

op 19 mei meldde ik me aan bij de site. Ik voerde als begingewicht 80 kilo in. Op de gok; dat bleek toen ik op de weegschaal stond, 87 kilo te moeten zijn. Vanaf begin juli ben ik écht begonnen, met sporten ook én invullen van mijn omvang en gewicht. Maar ik bleef op een rood pijltje staan, omdat het door mij ingevulde begingewicht niet klopte.

Gisteren wilde ik dat even rechttrekken. Nou, kortom, puinzooi en geen zinvolle grafiek meer.

Is het mogelijk om mijn gewichtsstatistiek helemaal te schonen en opnieuw in te vullen? Zo ja: kan iemand mij uitleggen hoe dat moet, of waar ik kan vinden hoe dat moet?

Hartelijk dank alvast!

:mirjam1966:
July 16, 2009 om 04:53
@ Mirjam1966,

Dat is mogelijk. Je moet dan op verschillende plaatsen je gewicht aanpassen om te zorgen dat het weer klopt. Ik zie nu staan dat je begin gewicht 84,5e kilo is. Maar dat moet dus 87 kilo zijn?

Je moet je startgewicht dan aanpassen in je afslankplan. Vervolgens moet je even controleren of het nu goed wordt overgenomen in je gewichtstabel en je gewichtsgrafiek. Als daar nog je oude gewicht staat kun je daar eventueel nog de data aanpassen zodat alles weer klopt.

Succes! Als het nou niet lukt stuur me dan even een berichtje dan help ik je erbij.

Groetjes Willemijn
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.