Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Buddie zonder profielpagina

Geplaatst door op July 16, 2009 om 07:07

Onbekend
July 16, 2009 om 07:07
Hallo,

ik heb iemand die graag mijn buddie wilt worden, maar geen profielpagina wilt hebben.

Nu wordt die optie wel geboden, maar de aanmelding komt nooit goed door. Bij internet exploreren na het klikken op aanmelden krijg je in status balk fout in pagina (verder niets) en het aanmelden is greyed out. In firefox krijg ik geen melding, maar is aanmelden ook greyed out.

Als je dan toch probeert in te loggen met de gegevens die je net hebt opgegeven krijg je ongeldige login.

Op meerdere pc's geprobeerd en inloggen met profielpagina op mijn naam gaat wel goed. Rara.... kan dit opgelost worden, want deze steun kan ik erg goed gebruiken ;)

groetjes
Moniek
July 16, 2009 om 08:24
@ WannaBeNew,

Om het even duidelijk op een rijtje te zetten zodat ik goed begrijp wat er misgaat.
-Jij hebt iemand uitgenodigd om supporter van jou te worden.
-Die persoon heeft een mail gehad met daarin het verzoek en toen vervolgens dit geaccepteerd.
-Hij of zij heeft toen een nickname gekozen en een wachtwoord.
-Nu lukt het hem of haar alleen niet om in te loggen.

Klopt het dat het dus misgaat bij het inloggen op de site? Wellicht gaat er iets mis met het wachtwoord. Kun je mij laten weten of bovenstaande inderdaad misgaat en wat de nickname is van jou supporter? Dan kijk ik er even naar.

Groetjes Willemijn
Onbekend
July 16, 2009 om 13:29
Ha Willemijn,

Klopt helemaal, ze heeft een nickname gekozen en een wachtwoord. Maar ik heb zelf de indruk dat deze niet echt aangemaakt wordt. De nickname die ze gekozen heeft is qwinty.

Dus als je wat kan betekenen, graag ;)

groetjes
Moniek
July 17, 2009 om 03:53
Hoi Moniek,

Ik heb even gekeken en de nickname qwinty bestaat al. Daarom lukt het waarschijnlijk niet. Ik snap alleen niet zo goed waarom dat niet is doorgegeven bij het kiezen van een nickname.

Wil jij/zij het nog eens proberen met een andere nickname, wellicht werkt het dan wel.
Ik hoor het graag!

Groetjes Willemijn
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.