Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Brinta pap verantwoordelijk ontbijt?

Geplaatst door op July 16, 2009 om 07:23

Onbekend
July 16, 2009 om 07:23
Hello

Ik vroeg mij af of brinta pap wel een verantwoordelijk ontbijt is.
Er zitten toch wel wat suikers in waardoor ik me afvroeg of het wel zo verantwoordelijk is als ze zeggen.

Ik eet de standaard 35gram brinta met 200ml magere melk met 2 zoetjes.

Onbekend
July 16, 2009 om 09:10
Brinta is inderdaad een goed ontbijt. Ik gebruik 25 gram met 250 ml halfvolle melk. Ik voeg geen suiker o.i.d. toe. Wel drink ik altijd een glas sinaasappelsap bij het ontbijt :orange2: (en een mok koffie):kopjethee:.
July 16, 2009 om 09:41
Zeker een goed ontbijt! Ik neem het elke ochtend en het is goed om de dag mee te beginnen. Die suikers zijn echt niet zo erg
July 18, 2009 om 14:01
Hoi,

Lekker he Brinta! Ik neem het ook regelmatig. Lekkere tip: appel, rozijntjes, kaneelpoeder en zoetstof er door. Of een beetje appelmoes (ingrediënten ook warm maken).
July 19, 2009 om 06:37
Brinta. yummie :D
Ik at het een tijdlang elke ochtend en deed er dan een lepel zelfgemaakte jam in. Die maakte ik dan met een beetje geleisuiker zodat het minder zoet gemaakt hoefde te worden. Superontbijt.

Als je een keer wat anders wilt kun je ook eens brintapannenkoekjes maken. Gewoon wat brinta, een klein ei en melk mixen en bakken in klein beetje bakspray. En dan wat magere kwark en lightjam erop :kwijl:. Dat beslag is dan goed voor 2 dagen ontbijt en kunt je best een dagje in de koelkast bewaren.
Onbekend
July 24, 2009 om 16:45
brinta fruitvit !
aanrader! (+)
Met stukjes appel en rozijnen
net zoveel calo's als de gewone :D
Eetze !!
Kan trouwens ook met magere melk en zoetstof
maak je het nog magerder ;)
September 2, 2009 om 10:46
'verantwoord ontbijt', niet 'verantwoordelijk ontbijt'. :gaap:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.