Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

moe van eten

Geplaatst door Molly27 op July 17, 2009 om 09:04

July 17, 2009 om 09:04
Ik ben nu al een hele tijd (iets van 2 jaar)goed bezig met gezond eten en veel sporten. Soms heb ik nog wel eens een eetbui (bijna niet meer gelukkig) of eet ik wat slechte dingen.

Het valt me op dat ik de dag daarna erg moe ben. Kan dit van dat slechte eten komen of is dit toeval? Ik heb gister een zak paprika chips op en een reep chocola (en ja daarna voelde ik me **** en was ik misselijk :shy:).
Vandaag heb ik al heel de dag het gevoel dat ik zo zou kunnen slapen en op mijn werk komt niet veel uit mijn handen.
July 18, 2009 om 15:54
Dat klinkt dan wel weer positief.
July 19, 2009 om 12:11
Als gezond eten bij jou inhoudt dat je geen of weinig suiker gebruikt en je eet dan opeens verhoudingsgewijs veel suiker dan is de kans heel groot dat die suiker de oorzaak is van het je moe voelen.
Ik word ook altijd moe na het eten van suiker, dus ik spreek uit ervaring ;)
July 20, 2009 om 08:44
ja, na een vreetbui - the day after - kan je jezelf erg moe voelen....
July 21, 2009 om 10:25
owwww interessant zeg! Ik snoep namelijk doordeweeks niet(sinds 8 maanden) en sport 2 keer fanatiek en dan heb ik enorm veel energie. In het weekend mag ik van mezelf wel snoepen en neem ik ook vaak chocola, ships, zoutjes, koek etc en ik ben altijd zo moe dan!!! Kan overdag wel vaak een dutje doen omdat ik zo weinig energie heb. Snapte nooit hoe het kon, maar kan goed dat het van de suiker/vet komt dan :D Handig op te weten!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.