Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

RDX-ultra

Geplaatst door Ikbenilona op July 17, 2009 om 16:53

July 17, 2009 om 16:53
Lieve mensen.
Toen ik vandaag op deze site keek zag ik reclame van rdx-ulta. Een capsule die je een keer per dag slikt en gemiddeld 4 kilo per week afvalt. Heeft iemand van jullie deze pillen al geprobeerd? En is het wel gezond? Ik lees meestal dat langzaam afvallen veel beter is....
Maar als jullie er positieve ervaringen mee hebben is het altijd handig natuurlijk.

graag hoor ik jullie reactie.
Groetjes ilona
July 18, 2009 om 11:14
Hier ook een forum

Pillen zijn volgens mij echt ALTIJD af te raden. Áls ze al werken, is dat omdat ze je hartslag (gevaarlijk) verhogen. Ik heb ook eens gehoord dat in Amerika een pil erg goed werkte... daar zat lintworm in...:worm:
January 13, 2011 om 05:15
ik ben nou 8 dagen bezig met rdx en ben 5 killo kwijt en ook wel gezondigd ik volg wel mijn eigen dieet
ik ben blij dat het wat sneller gaat anders duurt het zo lang ik moet 60 killo kwijt1 killo per week vind ik te langzaam
voel me goed bij de capsulles en val ik eeecht te veel af dan
las ik een pauze in
henny
January 13, 2011 om 05:17
ik heb wel ook 2 dagen kippesoep dieet gedaan en 8 dagen rdx ultra 5 killo is wel heel mooi ik ben er gelukkig mee
henny
January 13, 2011 om 05:23
Kijk wel uit met die snelle methodes.

Hier een artikeltje van een mede-Valtafster. (Friezin2)

Als je ermee stopt is het bereikte gewicht vrijwel niet te handhaven, dan kom je weer aan. Ik dacht dat 0,5 tot hooguit 1 kg per week nog veilig te doen is.
January 13, 2011 om 05:34
Voor mij is 0,5-1,0 kilo prima per week, maar ik kan mij voorstellen dat je met 60 kilo overgewicht wel meer per week kan afvallen.

Succes Henrike! Probeer te voorkomen dat je gaat crashen want dan gaat het alleen in het begin heel snel en daarna wordt het een drama!
January 13, 2011 om 05:42
ik let wel op dat het niet te snel gaat
maar ik ben 1 killo moe dat schiet niet op
laatst was ik 25 killo afgevallen
het duurde zo lang dat ik het maar moeizaam volhield
alls zit er weer aan hooromdat ik dan maling krijg aan het lijnen het is ook soms zo moeilijk
ik hou het heel lang vol tot ik het echt zat ben dan ga ik fout ik wil dat voorkomen door iets sneller te gaan
maar echt niet in dit tempo als de eerste week hoor die 5 killo het is een leuk begin alle afvalstoffen kwijt
volgende week zal het wel minder zijn ga ik van uit
henny
January 13, 2011 om 14:17
Naast het blijvend veranderen van mijn eetpatroon heb ik het ook gebruikt en ik ben al 10 maanden stabiel.

Ben zeker geen 4 kg per week afgevallen, maar zat gemiddeld op 8 ons per week. Mooi genoeg.
Heb het aan m'n diëtiste (natuurdiëtiste en die vinden niet snel iets goed) laten zien en zij vond het verder geen bezwaar om dit te gebruiken. Ze vond zelfs alle vitamines en supplementen die erin zaten aan de lage kant en wat haar betreft mocht ik er gerust 2 per dag hebben.

Het dieet wat erbij door hen werd aangeraden heb ik zelf niet gevolgd, maar heb zelf een nieuw eetschema samengesteld.

Het grootste voordeel van RDX vond ik zelf dat ik absoluut geen hongergevoel heb gekend toen ik het gebruikte en de 'afkickverschijnselen' die ik normaliter had als ik weer eens op dieet ging als hoofdpijn, trillerig bleven uit.

Van bijverschijnselen heb ik absoluut geen last gehad.

Maar het belangrijkst van alles is, je moet jezelf voor ogen houden, dat pillen alleen niet helpen. Om stabiel te blijven zul je toch echt je eetpatroon blijvend aan moeten passen en indien mogelijk meer moeten bewegen.
Dat is en blijft nog altijd de beste manier om blijvend af te vallen. Jezelf alles ontzeggen is daarbij echt niet nodig.
January 14, 2011 om 02:39
Maar is het niet zo dat als je verder bij je ideale gewicht vandaan zit het vanzelf sneller gaat? Ik ben samen met mijn vriendin aan het afvallen en zij valt 1 kilo per week af en ik 2.
Ik ging ervan uit dat dat komt omdat mijn BMI hoger is dan die van haar.... (en dus verder bij mijn ideale gewicht afzit).
Ik kan met voorstellen dat je met 60 kilo overgewicht en een gezond dieet en wat bewegen in het begin ook zo maar 3-4 kilo per week kan afvallen....

Maar dit is puur een eigen interpretatie en niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek of iets dergelijks.....
January 14, 2011 om 02:56
hallo
wat goed dat de dietist goed heeft gereageerd en ik verwacht ook niet iedere week 4 kilo hoor
dat is even het begin maar ik heb wel gelijnd maar op mijn eigen manier niet het dieet van rdx
dat ik het forum op ging komt omdat ik zo blij was met het verlies van die kilos
en ik zal zeker mijn eetgewoontes aan passen als ik op gewicht ben
en idd als je zwaarder weegt dan gaat er wat meer af vooral in het begin
groetjes henny

January 14, 2011 om 05:59
Als je zoveel in 1 week afvalt, dan heb ik wel mijn vraagtekens hoor. Zelf zou ik liever gaan voor het ontwikkelen van een normaal eetritme, waar je ook 0.5 tot 1 kilo per week af kan vallen, en daarna hoef je niets te veranderen om dat je al goed eet.... En je kan aan alles mee blijven doen..
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.