Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

wie kent pseudo-efedrine?

Geplaatst door Overdetop op August 18, 2009 om 13:47

August 18, 2009 om 13:47
Huisarts Lagrange in Turnhout schrijft een combinatie van pseudo-efedrine en cafeine voor + dieet. In het verleden heb ik dit gevolgd. Ik viel er 18 kg mee af. De bedoeling was een gezonder eetpatroon te krijgen. Na stoppen ben ik wel wat gezonder blijven eten, maar de hoeveelheden zijn langzaamaan weer meer geworden... ook mijn hoeveelheid vet dus...
In NL mag pseudo-efedrine niet verkocht worden. Ik vond het een goede hulp.
De wachtkamer zat vaak vol Nederlanders.
August 23, 2009 om 05:03
als het niet verkocht mag worden in nederland,
waarom post je dan hier een manier om illegaal aan dit spul te komen? Het staat daarnaast ook op de doping lijst.

daarnaast weten mensen vaak niet waar ze aan beginnen met zulke producten, het is niet voor niets verboden.

Bijwerkingen van efedrine, pseudo efedrine.
Na verloop van tijd krijg je te maken met beverigheid, angstgevoelens en slapeloosheid. Je voelt je gewoon 'speedy' en gaat maar door en door … Bovendien zul je ook een aanhoudend gevoel van dorst hebben aangezien je door overmatig zweten teveel vocht gaat verliezen. Hartkloppingen, hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid zijn allemaal verschijnselen die op kunnen treden.

Dus begin er zowieso niet aan, Zit je er toch over na te denken?, zorg dan eerst dat je voedingspatroon optimaal is, en laat dit ook bevestigen door een geleerd dietist. Zodat je 100% zeker weet dat je het optimale qua voeding doet. Zorg ook dat je qua sport/beweging optimaal bezig bent en vraag desnoods advies aan een sport deskundige. Zo zal krachttraining meer effect hebben als cardio op lange termijn.

Zit je echt optimaal qua voeding en sport, en vinden de experts dit ook? dan zul je zowieso al goed en snel afvallen. Zoon product kan dan het afvalleen ernstig versnellen, maar is dit ook aan te raden vanwege je huid die niet zo snel meegaat, waardoor je huid dus gaat hangen wat dus resulteert in een minder mooi resultaat.

Daarnaast vallen ook velen juist af vanwege hun gezondheid,
met het nemen van zoon product ben je dus echt het tegenovergestelde aan het doen, ipv werken aan je gezondheid.

mijn preek is over:D
August 23, 2009 om 06:31
Hallo knulletje,
je hebt gelijk, stom om zoveel info hier te plaatsen. Niet iedereen zal er even wijs mee omgaan. Zelf heb ik eerst onderzocht of het voor mij wel verstandig was om te doen. O.a. heb ik twee huisartsen in m'n vriendenkring om advies gevraagd. Voor mij was het ook belangrijk te weten dat er veel landen zijn waar het wel voorgeschreven wordt.
Verder was de dosering dusdanig, dat het ondersteunend was: door wat je eet moest je het toch zelf doen. Het spul hielp om je niet slap te voelen (de bijwerkingen die jij beschrijft ken ik, maar heb ik amper gehad). Ik moest gezond en weinig eten. Hier heb ik toch wat goede gewoonten aan overgehouden.
Vorig jaar was mijn bloeddruk verhoogd, reden voor mij om niet meer op deze manier af te willen vallen. Het is gevaarlijk spul als je niet 100 % hart/bloedvatenfit bent. Ik vond de controle van de dokter maar matig, weliswaar werden elke 3 weken hartslag en bloeddruk gecontroleerd, maar de man deed er nogal makkelijk over.
Ik kan sinds februari niet goed lopen vanwege hielspoor, veel rust met het pootje --> de kilo's zijn er aan gevlogen...
Dus nu maar opnieuw zoeken naar wat gezonder eten en ben gaan zwemmen, moet balans hebben die bij me past.
Bedankt voor je preek, ik denk voortaan ff beter na eer ik iets plaats.
August 23, 2009 om 06:42
hey top van je, die reactie
Onbekend
September 6, 2009 om 03:36
ik heb t ook nog gebruikt, vroeger kocht ik het in nederland maar het is daar verboden, ik spreek nu wel over ettelijke jaren geleden, je kan werken als een paard en voelt je goed, is eigelijk gelijk speed denk ik als je ermee stopt val je in een gat, dikwijls had ik last van hartkloppingen en dat is ook aan dat spul te wijten, je weet toch waarom het verboden is omdat er een paar mensen door gestorven zijn, ........

ikzelf heb achalasie nu, een ziekte van slokdarm en maag en ik steek het op die kl*te pillen, ik kan niet met zekerheid zeggen dat het daarvan is maar achalasie is een ziekte die niet erfelijk is en ze weten ook niet hoe je het krijgt, de ziekte is dat mijn zenuwen afgestorvven zijn in slokdarm waardoor ik geen samentrekking meer heb van de slokdarm en waardoor mijn spier niet meer werkt tussen maag en slokdarm, ze hebben operatief mijn spier doorgesneden zodat ik terug kan eten .......... een zenuw die afgestorven is kunnen ze niets meer aan doen dus ik zou maar opletten met alle pillen enzo, ik gebruik geen pillen meer, en toch ben ik nu 40 kilo afgevallen dus je ziet pilen heb je niet nodig

:vieke77:
September 6, 2009 om 06:49
Hallo? Pseudo-efedrine is niet hetzelfde als efedrine en ook niet 'zoiets als' of 'namaak-efedrine'!
Het zijn twee verschillende stoffen met elk hun eigen unieke werking. Efedrine is niet vrij verkrijgbaar in NL, maar of dat voor pseudo-efedrine ook zo is, dat vraag ik me af.
Trouwens de regelgeving is deels niet vanwege het gevaar van die stoffen, maar omdat ze beide een grondstof zijn voor de productie van het zwaar verslavende methamphetamine (meth).
September 6, 2009 om 13:08
De topic starter schrijft: In NL mag pseudo-efedrine niet verkocht worden.
September 4, 2016 om 15:46
ik neem deze voor af te valle bij een arts in Turnhout.
reeds 3 kilo kwijd
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.