Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Soep

Geplaatst door Katsumi op August 21, 2009 om 03:49

August 21, 2009 om 03:49
Hoi,

ik ben net begonnen aan het opschonen van de rubriek 'soep'. Er zijn er 8 pagina's van, dus het is een hele lijst.
Ik stuit echter op het probleem dat heel wat soepen erin staan zonder vermelding van merk of zo, wat het vergelijken heel moeilijk maakt.
Mijn eerste idee was om alles zonder merk er gewoon uit te gooien (zoals het eigenlijk hoort) maar ik weet dat ik dan heel wat mensen problemen bezorg met hun oudere eetdagboekjes.
Vandaar dat ik de vraag dus hier eerst stel: kan/mag ik alle merkloze produkten verwijderen zonder een storm van protest uit te lokken?
Groetjes,
Katsumi
August 23, 2009 om 09:15
Hey Katsumi,

Dat is misschien wel de beste oplossing. Mij maakt het wel niets uit, want ik eet enkel verse soep, maar inderdaad is het anders onbegonnen werk. Ik ben zelfs zeker dat vele mensen al niet meer weten welke soep zij ingegeven hebben.

:dewil:
August 24, 2009 om 05:53
Lijkt me een goed plan, gewoon doen:!:
August 27, 2009 om 01:39
Lijkt me ook het handigst. Hoe wil je er anders achter komen welk product het is. Dus zoals Tini zegt: gewoon doen!
August 30, 2009 om 04:06
Hangt ervan af. Als ik mijn soep zelf maak, dan heeft die uiteraard geen merk; hetzelfde voor mijn brood. Momenteel hou ik mijn eetdagboekje bij in Excel omdat ik het moet voorleggen aan mijn begeleidster op vlak van voeding en sport (Excel import en export zou misschien handig zijn :P ), maar al die verschillende merken maken de lijsten momenteel erg lang. Als de voedingswaarde niet afhangt van het merk (denk aan onbewerkte producten als rauwkost, vlees (geen bereidingen), fruit, ...) dan prefereer ik 1 lijn zonder merk t.o. 10 lijnen van verschillende merken of winkels.
Succes met opschonen.

Groetjes,
Silkje.
August 30, 2009 om 06:38
@ Silkje
Ik denk dat je een beetje gelijk hebt, maar of het zo simpel is. Ik heb mijn twijfels, ooit is het op deze manier opgezet, met een goede rede.
Maar niets weerhoud je het aan Willemijn te vragen, voor te stellen. Emiel is deze site ooit begonnen en heeft ook de tabel opgezet. Dus ik zou zeggen vragen staat vrij.

Wat het opschonen betreft, ik hoop dat je al verbetering gaat zien.
August 31, 2009 om 13:52
Van mij mag je, hoor. En als het uit de dagboekjes gaat.....worden die nu echt zo vaak teruggelezen? Ik vraag het me af. Maar het maakt mensen er tenminste wel bewust van om in het vervolg alles volgens de regels in te voeren.
September 1, 2009 om 06:01
Vooreerst sorry dat ik er een tijd niet was, maar het was hier behoorlij druk.
Bedankt voor de reacties, ik ben blij dat jullie ook vinden dat al die 'naamloze' dingen eigenlijk weinig nut hebben.
@Silkje: ik maak ook altijd zelf mijn soep, maar die sla ik dan op onder 'veelgebruikte combinaties' op mijn eigen pagina. Op die manier kun jij ze wel gebruiken, maar komen ze niet in de tabel die voor iedereen toegankelijk is. Misschien voor jou ook een oplossing?
Groetjes,
Katsumi
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.