Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Alli

Geplaatst door Nicolien3000 op August 21, 2009 om 09:41

August 21, 2009 om 09:41
Op het ogenblik wordt er geadverteerd met een nieuw middel om af te vallen. Alli.
Ik ben me aan het verdiepen in dit middel, want eigenlijk heb ik niet zo'n vertrouwen in alle afslankmiddeltjes. Het klinkt wel verleidelijk dat je op iedere twee kilo, één extra kilo gewicht kwijt raakt. Weet iemand hier al iets meer van?
August 21, 2009 om 10:27
Volgens mij werkt Alli in samenwerking met een gewoon dieet. Dus die eerste helft heb je zelf al te pakken, want dat moet je toch wel blijven doen. Het hangt dus nog steeds grotendeels van jezelf af, zoals gewoonlijk....Eigenlijk.
Dus geen wondermiddel inderdaad en die bewering van èèn extra bij elke twee: hoe meet je dat? :lol:
August 23, 2009 om 05:29
had dit ook al gepost bij ander topic over alli:

Om af te vallen hoef je niet perse je vet inname te verlagen.
zo val ik uiterst goed af door mijn vet en eiwit inname gelijk te houden, en wat kcal te reduceren door te minderen in koolhydraten, en dan met name suikers.

het principe: Is je kcal die je nuttigt lager dan die je verbrand val je altijd af. hoe je dat tekort aan kcal creeert maakt niet uit.

Het nadeel van producten als alli is naar mijn mening dat je je vet inname (dus ook gezonde vetten die nodig zijn voor een goede hormoon balans) zo laag houd, dat je op lange termijn wel een minder fijne gemoedstoestand zult krijgen.

Naar mijn mening kun je dan ook beter niet een product als alli nemen, maar gewoon zelf een beetje schorten op de verzadigde vetten, en iets minder suikers op een dag nemen.

Je hebt het zelfde resultaat als dat je met alli krijgt, alleen dan zonder nadleige bijwerkingen op korte of lange termijn.
August 25, 2009 om 17:51
ik heb de Alli-versie via de vrije markt geprobeert, deze werking/dosis is de halve tegenover wanneer je hem bij de dokter voorgeschreven krijgt.
Echter.. ik heb er geen resultaat van gemerkt, misschien ook omdat ik niet overvloedig vet gebruik? Maar zelfs bij het eten van vettige appelbeignets had dit geen werking.. dus ik spendeer mijn centjes wel aan iets anders leuk! :socool:
August 30, 2009 om 12:23
je bent verplciht volgens de bijsluiter om een multivitamine te slikken eenvoudig weg omdat je alles dat wat je tot je neemt in een dunne toestand weer heel snel je lichaam verlaat...

Ja afvallen kan ik wel zonder........ALLi
September 26, 2009 om 12:01
Ik heb dit middel geprobeerd, maar het was geen succes. Ik was continu aan het tellen hoeveel vet ergens in zat en of ik per maaltijd nog niet aan mijn limiet zat. Deed het dus keurig volgens het boekje. Maar....ik had toch last van de bijwerkingen, winderigheid, en (vies praatje), als ik moest poepen, moest ik ook gelijk!! En het kwam er nooit in een normale compacte massa uit.
Dus ik ben er snel mee gestopt. Wel zonde van m'n geld eigenlijk. :geld:
October 9, 2009 om 04:27
Niet iedereen krijgt er diaree van !!!
En er zijn genoeg mensen die het gebruiken om op gewicht te blijven .
October 9, 2009 om 06:43
Tienduizende dieten... en nog veel meer dikkerds...

Als dieten zouden helpen, waren er geen dikkerds.

Conclusie: dieten werken niet.

:byebye:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.