Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

XCO wie heeft er ervaring mee!

Geplaatst door op October 5, 2009 om 16:38

Onbekend
October 5, 2009 om 16:38
Hoi iedereen,

Ik ben wel benieuwd of hier ook mensen zijn die aan XCO doen en wat hun ervaringen hiermee zijn. Ik ga aanstaande woensdag een eerste les volgen. Ik heb de instructrice al even gevraagd of dit goed is voor het afvallen en volgens haar wel. Maar graag hoor ik ook jullie reacties!

October 6, 2009 om 03:11
ik ken het wel: is ongeveer het zelfde als bodyshake van les mills. Je doet voornamelijk core oefeningen.

Het is natuurlijk ook wel effectief om af te vallen,
namelijk alle beweging is goed als je wil afvallen.
October 8, 2009 om 13:16
Ook ik doe aan XCO, ze noemen het bij ons Bodyshake.
Als het even kan probeer ik 2x per week, op woensdag en vrijdag.
Vind het een heerlijke les!
January 12, 2010 om 06:11
3 of 4 jaar geleden, ik heb wel paar keertje bij groeples XCO. Dat ik vind echt leuker bewegen en ook soms even lachen van mezelf!
January 18, 2010 om 16:38
Vanavond de 1e les XCO erop zitten.Ik vond het leuk om te doen,dus maandagavond is hier voortaan XCO avond
Onbekend
January 27, 2010 om 03:14
1x gedaan, vond het leuk! :D
Leuke muziek ook. Word er niet moe van, maar voelde de volgende dag al m'n spieren! :P
January 29, 2010 om 13:05
ik doe ook aan xco!vind het erg leuk doe dit 1 x per week en 1 x zumba en 1 x bodypump.
moest er erg aan wennen vooral omdat mijn moteriek blijkbaar niet al te best is en ik het moeilijk vind mn benen en armen tegelijk te bewegen.
de eerste keer had ik erg pijn in mn armen daarna en ook in mn rug het schijnt idd erg vetverbrandend zijn!
February 22, 2010 om 06:37
heyyy

ik doe 2 x per week een lesje x-co
en ik vindt het helemaal geweldig
je voelt je er zo heerlijk daarna
zo weer ff wat armspieren getraind hihi

maar ben wel benieuwd hoeveel
calorieen je er eigenlijk mee verbrand??

groetjes missy
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.