Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hey... wie wil samen met mij strijden om die kilo's te verliezen?

Geplaatst door op October 10, 2009 om 11:01

Onbekend
October 10, 2009 om 11:01
Hey,

Ik ben een leuke jonge gehuwde vrouw van 28 jaar. Ik woon in Gent.
Vanaf volgende week maandag 19/10 ga ik erin vliegen om de strijd tegen overtollige kilo's te winnen.
Zijn er nog mensen die mij kunnen steunen?? Buddy's zijn altijd welkom.

Greetz,

Muriel
October 11, 2009 om 07:41
Hoi Muriel,
Heel veel succes met afvallen!
Ik kan ook altijd nog buddies gebruiken dus je mag me toevoegen hoor!
Groetjes,
Mariska
October 13, 2009 om 14:36
Vind ik een goed plan!

Vrijdag is de verjaardag van mijn dochter en daarna wil ik er ook wel voor gaan. Ik zit nog steeds met zwangerschapskilooooos. Nou lang borstvoeding geven helpt ook niet echt om sneller af te vallen.. pff
October 19, 2009 om 02:34
hoi hoi allemaal,ja ik hoop ook op steun,ik ben twee jaar terug 25 kilo afgevallen in 8 maanden met sonja bakker,super maar ben er ak weer 12 aangekomen,in korte tyd,en het lukt me niet meer,dus ik ga er vanaf vandaag voor,met hopende steun ,thanks .xx
October 19, 2009 om 07:36
Hoi Hoi,

Ik zoek ook nog buddies. Ben 27 jaar en ben al wel 13 kilo afgevallen, maar wil heel graag nog eens 8 kilo kwijt. Helaas gaan deze kilo's zo moeizaam..... Pff... vind het heel moeilijk worden nu. Dus kan ook wel wat steun gebruiken. Misschien lukt het hier?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.