Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Overzichtelijkheid eetdagboek

Geplaatst door Marieke2010 op October 30, 2009 om 07:07

October 30, 2009 om 07:07
Is het misschien een mogelijkheid dat er bijvoorbeeld een duidelijk onderscheid komt tussen ontbijt/snack/lunch/snack/diner? Bijv het ene dik gedrukt en het ander niet of een lijn er tussen?

Ik vind het nu onoverzichtelijk en zeker omdat als je iets wijzigt hij niet opd e dag springt die je aanklikt en steeds moet wisselen tussen aanpassen/toevoegen. Het gaat snel fout merk ik.

Bijv:

Ontbijt
Ontbijt
--------------------
Snack
--------------------
Lunch
Lunch
--------------------
Snack
--------------------
Diner
Diner
--------------------

Of

Ontbijt
Ontbijt

Snack
Lunch
Lunch

Snack
Diner
Diner
October 30, 2009 om 09:40
@ Madelief2009,

Die optie is er al. Als je klikt op maaltijd in je tabel dan wordt alles overzichtelijk op een rijtje gezet.

Groetjes Willemijn
Onbekend
November 1, 2009 om 13:44
Alles wordt dan wel overzichtelijk in een tabel gezet. Maar de tussendoortjes komen dan allemaal bij elkaar te staan. Dus het tussendoortje van 16 uur staat bijv. meteen onder die van 10 uur, terwijl daar de lunch nog tussen staat... Toch niet zo overzichtelijk dus...
Groetjes Francis
November 2, 2009 om 05:28
@ Francis1981,

Het klopt inderdaad dat alle tussendoortjes dan allemaal bij elkaar komen te staan. Dit komt omdat je het dan indeelt naar eetmoment en het valt natuurlijk allemaal onder hetzelfde eetmoment. Dat lijkt me alleen geen groot probleem aangezien je als tussendoortje meestal slechts één product neemt waardoor je direct al kunt zien hoeveel kcal je daarmee hebt binnengekregen.

Als je bijvoorbeeld 's avonds een keer wijn met chips neemt kun je dit invullen als snack waardoor het ook weer netjes bij elkaar komt te staan.

Groetjes Willemijn
Onbekend
November 2, 2009 om 08:08
Het zou dan duidelijker zijn als er onderscheid wordt gemaakt tussen ochtend-tussendoortje en middag-tussendoortje. Je zegt dat het valt onder hetzelfde eetmoment, maar daar ben ik het dus niet mee eens, aangezien we over de ochtend en de middag praten...
Groetjes Francis
November 2, 2009 om 08:45
Een tussendoortje is toch een tussendoortje? Bovendien kan je aan het tijdstip zien of het 's ochtends of 's middags gegeten is. Ik zie het probleem niet echt ;)

:bobotoetje:
Onbekend
November 2, 2009 om 08:50
ik vind het gewoon niet overzichtelijk, iemand anders misschien wel... Mijn mening/ jouw mening...
Was gewoon als tip bedoeld hoor...
November 2, 2009 om 09:13
Ik sluit me aan bij BoboToetje wat betreft de overzichtelijkheid van het eetdagboek. Het introduceren van een ochtend -en middagtussendoortje heeft wat mij betreft geen meerwaarde.

En francis1981: natuurlijk kun je tips geven, daar is een forum voor ;) Maar houdt er dan ook rekening mee dat er mensen zijn die het niet met je eens zijn. Zo lang een ieder zijn/haar mening maar op een normale manier kenbaar maakt.
November 2, 2009 om 09:41
@ Francis1981,

Natuurlijk mag je je mening geven. Daar zijn wij ook hartstikke blij mee! Want met heel veel tips en ideeën van deelnemers kunnen we iets doen om de site nog gebruiksvriendelijker te maken.

Echter vinden wij op dit moment het onderscheid voldoende dus laten we het zo. Moet je even aan wennen denk ik.

Maar als je ooit nog eens een suggestie hebt, laat het ons vooral weten!

Groetjes Willemijn
Onbekend
November 2, 2009 om 10:22
Is geen probleem dat andere het er niet mee eens zijn, mijn reactie was gewoon een reactie op die van iemand anders... En ik hou er ook rekening mee dat andere een andere mening hebben en mag dit dus ook kenbaar maken!! En nu is er wat mij betreft genoeg over gezegt...

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.