Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

probiotischedrink, light (yakult)

Geplaatst door BoboInc op October 30, 2009 om 11:49

October 30, 2009 om 11:49
Klein verzoekje of de kcal van dit product aangepast kunnen worden. De waarden (eiwit, koolhydraten en vetten) staan goed, alleen is 1 stuk 27 kcal en geen 30 kcal.

Overigens staat in de tabel ook "1 flesje" naast "1 stuk" met andere waarden dan "1 stuk". De waarden die genoteerd staan bij "1 stuk" zijn dus juist (behalve dan de kcal). Die van "1 flesje" kloppen niet met wat op de verpakking staat.

Alvast bedankt weer voor het aanpassen!!
October 30, 2009 om 12:33
@bobolnc

Flesje en stuk is volgens mij het zelfde.

Even gezocht op de website en dat klopt dus.
Zal ze allebei aanpassen. Dus en de normaal en de light.

Bedankt voor het doorgeven
October 30, 2009 om 12:47
@@ Bobolnc

Ik heb het dus aangepast, maar vergeet het maar, als je gaat rekenen, ook met hun waarde's kom je op 30.09 kcal totaal.

Ga je er vanuit dat eiwit en vet goed is dan zijn de koolhydraten te hoog. Na aftrekken kwam ik op 5.7 Maar dat kan ik er niet neer gaan zetten. Dus staat er nog gewoon weer 30 kcal totaal. Sorry.
October 30, 2009 om 13:31
Prima hoor, ik geef ook alleen maar door wat ik hier op de verpakking heb staan. Daar is dit forum voor, toch?
October 30, 2009 om 18:56
@ Absoluut.
Ik geef alleen weer aan jou door waar ik tegen aan loop. Het staat op hun website precies zo als jij doorgeeft. Alleen dat klopt reken technisch niet.

Blijf vooral wijzigingen en fouten doorgeven. Ik vind er zelf ook al heel veel, maar ik ben ook maar een mens en zie niet alles. Gelukkig maar.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.