Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

wijziging nickname

Geplaatst door Joycesch op October 30, 2009 om 18:55

October 30, 2009 om 18:55
Ik probeer al een poosje mijn nickname te veranderen maar steeds mislukt het terwijl de gekozen naam nog niet hier bestaat op de site. Hij geeft standaart al aan dat de gekozen naam ongeldig is ook al heb ik nog niets ingevuld. Kunnen jullie me hierbij helpen?

October 31, 2009 om 07:21
@ Dat doet het bij mij ook.
Heb je al eens geprobeert om toch je nickname te wijzigen?
Dus die regel in Brandweer rood te negeren?
Ja waarschijnlijk.
November 2, 2009 om 05:13
@ Anjelina en Boekenkind,

Er zijn een aantal regels waarvan je nickname moet voldoen om te worden goedgekeurd. Zo mogen er bijvoorbeeld geen tekens in verwerkt worden zoals streepjes e.d.

Wellicht is dit bij jullie de oorzaak? Als jullie me beide kunnen laten weten wat jullie nieuwe nickname zou moeten zijn kan ik beoordelen of deze is toegestaan en zo niet, waarom niet.

Groetjes Willemijn
November 2, 2009, gewijzigd door Boekenkind op November 2, 2009 om 06:39
@ Willemijn
Zodra je aanvinkt Nickname wijzigen, komt die melding.
Je hebt dan nog niets gedaan.
Bij mezelf geprobeert en met eigen ogen gezien.
En nee ik wijzig mijn Nick (nog) niet. Had het alleen even bij mezelf uitgeprobeert.
November 2, 2009 om 07:27
Hier idem dito, de melding verschijnt meteen zonder dat ik iets gewijzigd heb. Ik wil graag mijn nickname in 'onzichtbarevleugels' veranderen. Ik hoop dat dat kan.
November 2, 2009 om 09:36
Ik zie nu inderdaad wat het probleem is. Ik leg dit bij mij technische collega neer zodat hij dit kan oplossen.

Excuses voor het ongemak!

Groetjes Willemijn
November 2, 2009 om 12:45
Hoi willemijn, inmiddels is het gelukt en heb ik mijn nickname verandert. Nog bedankt voor de moeite!

groetjes,

Joyce
November 3, 2009 om 05:03
Fijn dat het gelukt is Joyce!

Groetjes Willemijn
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.