Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

gesport en dan een kilo zwaarder!!! HELP!!

Geplaatst door Luna op March 10, 2005 om 04:30

March 10, 2005 om 04:30
:hallo: cupcake,
Bij mij ging het in het begin ook zo. Ik liep me suf (hardlopen) en viel maar niet af of kwam zelfs aan. Iemand vertelde mij dat dat normaal was. In eerste instantie ga je nieuwe spieren opbouwen en die wegen zwaarder dan vet. Maar die spieren zijn wel heel handig, want die gaan straks vet verbranden. En hoe meer spieren, hoe meer vet je dus kunt verbranden straks.
Bij mij klopte het wel. De eerste weken gebeurde er niks. En nu ben ik twee maanden verder en ben inmiddels 6 kilo afgevallen. Dus geef de moed niet op. De afvalrace moet gewoon nog beginnen.
:bye: luna
March 10, 2005 om 08:20
hi,
ik heb dus hetzelfde probleem, ik ben nu een maand iedere dag een uurtje aan het crossen thuis op een apparaat, al geeft de weegschaal geen gewichtsverlies aan, ik zit al wel strakker in mijn vel en mensen in mijn omgeving zeggen constant dat ik slanker aan het worden ben, dus vooral doorgaan!!! ook heel goed voor een mooie schone huid.. O ja.. ik ging in het begin als een bezetene tekeer op dat apparaat maar dat is volgens mij ook niet de manier, lekker rustig opbouwen.. heel veel succes met de strijd tegen de kilo's!!
March 10, 2005 om 15:48
haha 1 kg vet weegt toch hetzelfde als 1 kg spier:lol:
maar we begrijpen wat je bedoeld;)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.