Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

8 kilo eraf, buddies gezocht

Geplaatst door Karintje007 op January 12, 2010 om 18:21

January 12, 2010 om 18:21
Hoi allemaal. Mijn naam is Karin en ben sinds een aantal dagen lid van deze website. M'n doel is om 8 kilo kwijt te raken voor de zomer. Ik heb al eerder geprobeerd om wat kilo's kwijt te raken maar na 2 dagen hield ik het vaak alweer voor gezien.

Momenteel hou ik alles heel gewetensvol bij in het eetdagboek. Ik hoop dat ik dat vol kan blijven houden. Het lijkt me fijn om via deze site wat buddies (in alle maten) te vinden zodat we elkaar kunnen steunen in het afvallen en alles wat daarbij komt kijken. :knipoog:
January 13, 2010 om 05:25
hey Karin,

ook ik ben na veel pogingen lid geworden van deze website.
Ik wil het liefst 10 kg kwijt en vind het ook erg moeilijk om vol te houden. Maar ik word in juni 40 :omametstok: en wil nu echt doorzetten.

veel succes deze keer

gr Rianne
January 26, 2010 om 14:08
Hey Karin,

Ik ben Anneke en wil 15 kilo afvallen. Ook ik wordt dit jaar 40 en wil dan op mijn streefgewicht zijn van 70 kilo. Ik ben pas eind dit jaar jarig, maar als ik van de zomer al op de helft zit vind ik het helemaal goed! Tot nu toe gaat het lekker en ben inmiddels ruim 4 kilo kwijt.
Ik wens jou ook heel veel succes met je nieuwe eetpatroon. Op naar je streefgewicht!

Groetjes en succes!
Anneke
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.