Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Autovakantie naar Kroatie.....tips gevraagd!

Geplaatst door Marieke2010 op January 13, 2010 om 04:16

January 13, 2010 om 04:16
:halloallemaal:

Ja ja we zijn het nieuwe jaar in en de feestdagen zijn achter de rug. Nu komt de tijd weer dat we denken aan slank de zomer in en aan VAKANTIE!!!

Mijn vriend en ik willen graag een autovakantie en ik wil graag zon/zee erbij hebben met een stuk natuur. Liefst niet te duur. Nu opperde iemand Kroatie. Daar krijg ik oorlogstaferelen van op mijn netvlies. Dus wie o wie kan mij meer vertellen, waar moet je heen, wat moet je zien, is het veilig en hoe kom je er met de auto, is het oorlogsgebied vrij de heenweg, wat eet men daar zoal (ik als aardappel/vlees eter :D)

Ik hoop op leuke reacties!!

:madelief81:
January 13, 2010 om 12:50
Kroatie is een heerlijk land!
Schitterende kust, mooi weer, prachtige nationale parken.
Aanraders? Plitvice, Dubrovnik, Baska..
Heerlijk, over een half jaar gaan we ook weer!
Plitvice en Baska liggen redelijk bovenin, voor Dubrovnikd mot je een eindje verder naar het Zuiden.
Qua prijzen... gemiddeld vergelijkbaar met Nederland, hoewel, een biertje op het strand kost hier toch twee keer meer dan daar.

Let wel: in het hoogseizoen is het laaiend druk en lopen de prijzen op. Ga je wat later is het een stuk rustiger en voordeliger. En wat de temperaturen betreft nog helemaal geweldig!
January 14, 2010 om 03:01
Thanks voor je antwoord, ik ga even zoeken :D
January 14, 2010 om 05:28
Hallo Madelief,wij zijn afgelopen zomer in Kroatie geweest.Wij zaten in Istrie,dichtbij de grote plaats Pula.Je kunt er goed eten voor niet te veel geld.Vlees en vis in allerlei soorten hoor,en niet te vergeten heerlijk ijs.haha,goed voor de lijn maar in de vakantie mag dat.
Wij gaan in september weer.
Groetjes wil
January 14, 2010 om 14:31
Dat gebied is Plitvice... ik vind het schitterend! :D
January 28, 2010 om 10:25
Hoi: Thanks voor de tip dat klinkt wel gaaf zwemmen/klifs, althans die klifs voor mijn vriend ;)
January 28, 2010 om 15:51
Wat krijg ik weeral veel zin in die vakantie als ik dit zo lees.

Wij zijn al 2 keer op camping geweest in "Rovinj" een heel mooie streek en een leuk "kunst stadje" aan zee.
Dit is in de streek Istrie, hier ga je zeker niets zien van een oorlogs verleden, ik denk zelfs dat ze nooit tot daar hebben gevochten.

Ook Pula is heel mooi, met zijn groot amphitheater.
En het natuurreservaat "Kamenjak" dicht bij Premantura is echt een aanrader als het om genieten gaat.

Als je in Kroatie komt moet je zeker zorgen dat je snorkels mee hebt, echt zalig om te doen.

Veel plezier met jullie reisje hé, hopelijk ontdenk je veel leuke plekjes

Anneke
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.