Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

advies gevraagd: eten en op vakantie met vrienden

Geplaatst door Pediya op January 13, 2010 om 15:33

January 13, 2010 om 15:33
Ik heb jullie advies nodig. Over een paar dagen, zaterdag, vertrek ik voor een week met mijn vriend en wat vrienden naar Les Deux Alpes om te gaan skien. Ik ben alleen bang dat ik het dieet, of gewoon lijnen, daar niet volhoud. Omdat de andere 4 niet op dieet zijn en ik bang ben dat ze me misschien gaan pushen om meer te eten (want we zijn de hele dag aan het sporten etc. etc.).

Hebben jullie tips hiervoor?

groetjes
Pediya
January 13, 2010 om 16:21
Als je de hele dag in beweging bent mag je ook best wel iets meer eten en hou het dan bij de basis die je al hebt.
Of je daarnaast echt extra dingen gaat eten is helemaal aan jou, het is dan jouw keuze om dat te doen niet die van je vrienden. Weten ze dat je welke levenswijze je volgt? Dan zijn het ook niet zulke goede vrienden als je je gaan pushen om meer te eten dan JIJ wilt!
January 13, 2010 om 17:42
je bent wellicht zoon 6 uur aan het skien per dag. dan kun je zomaar zoon 1000 kcal of meer extra eten per dag. ik zou me iig niet al te druk maken.

als je toch iets aan je dieet wil doen, vermijd dan vooral snacks, alcohol, etc. Maar blijf wel gewoon goed en stevig eten tijdens de normale maaltijden.
January 14, 2010 om 04:10
Veel skieen en niet teveel after-skieen. Verder gewoon normaal mee-eten tot je voor je gevoel vol zit. Niet meer, maar ook niet minder. Dat zal waarschijnlijk meer zijn dan je thuis eet, maar je bent wel de hele dag buiten en in beweging. Je hebt dus ook meer nodig!

Veel plezier!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.