Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

toevoeging bij ingevoerd product

Geplaatst door Pimpernel11 op January 28, 2010 om 03:45

January 28, 2010 om 03:45
Dag Boekenkind,

ik heb een chocoladereep van Atkins toegevoegd. Nu staat er tussen haakjes achter (bevat polyolen). Heb jij enig idee hoe die toevoeging daar terecht is gekomen én wat de reden ervan is.

Groetjes, Pimpernel
January 28, 2010 om 06:38
Hoi,

Die toevoeging 'bevat polyolen' heeft met het totaal aantal koolhydraten te maken. Polyolen behoren nl wel tot de kh maar hebben niet hetzelfde aantal kcal, en daardoor klopt het totaal aantal kcal niet volgens het berekeningsprogramma van de site hier. Hoop dat ik een beetje duidelijk ben?
Kort gezegd komt het erop neer dat die 'bevat polyolen' gewoon is toegevoegd om het totaal plaatje te laten kloppen.

:katsumi:
January 28, 2010 om 06:53
Dank je wel Katsumi.

Ik had het niet mooier kunnen zeggen.
Inderdaad heb ik het toegevoegd.
Er zitten in steeds meer suikervrije/dieet artikelen Polyolen. Die geven met het doorrekenen van de koolhydraten een vertekend beeld. Daarom voeg ik het sinds kort toe.

:boekenkind:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.