Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Atkins afbak broodjes

Geplaatst door Marieke2010 op January 28, 2010 om 09:31

January 28, 2010 om 09:31
Ik zat wat rond te snuffelen op internet. Maar zijn de Atkins afbak broodjes ook in de winkel te koop?
January 28, 2010 om 16:23
Ja gewoon bij AH. In 2 verschillende soorten/smaken
January 28, 2010 om 17:01
Hm daar zal ik dan eens gaan kijken! Hopelijk hebben ze die ook bij de kleinere AH's.
January 30, 2010 om 07:45
Moet je wel in het Atkins vak kijken
February 2, 2010 om 05:38
Ja ik ben wezen kijken en bij de kruidvat maar zag niks...alleen de atkins repen. Jammer.
February 2, 2010 om 06:20
@Madelief2009

Je hebt gelijk hoor, bij mijn (middelgrote) Appie staat het ook niet. Ik heb het nagevraagd. Volgens een van de chefs wordt het alleen in de grote (XL) zaken verkocht.
En nee het kruidvat verkoopt het niet. Het is brood nmevrouw dat verkopen we niet.
February 2, 2010 om 10:52
Hier in Maarssenbroek is een gewone grote standaard AH (geen XL) en daar zag ik ze vanmiddag nog in het dieetvak liggen. in 2 varianten.

:fazant:
February 2, 2010 om 11:22
Ik zag het vanmiddag bij een kleine albert hein ook liggen,
alleen de meergranen variant!
February 2, 2010 om 11:32
@@ Fazant/Renate30
Het is dus aan de chef of het er is ja of nee.
Dat is dan ook weer duidelijk.
February 3, 2010 om 06:51
Sommige AH's zijn franchise ondernemingen en daar heeft de chef wat meer mogelijkheden dan bij de andere vestigingen.

February 3, 2010 om 09:31
Hm ik ben van het weekend in de buurt van een XL, dan daar eens kijken! Dadelijk is het niet eetbaar haha
February 10, 2010 om 06:15
Oók toevallig...ik ben al een tijdje op zoek naar brood zonder of met weinig koolhydraten. Bij onze bakker verkopen ze het niet en in de reformwinkel ook niet. Bij de Jumbo schijnen ze ook Dr. Atkins brood te verkopen maar helaas zit er bij mij in de buurt geen Jumbo-supermarkt. Ga ik bij AH zoeken.
Grtz :ukkiepukkie:
Onbekend
February 12, 2010 om 04:15
hoi,

ik was benieuwd naar de atkins afbak broodjes en zocht ze op op het internet maar zag dat ze per broodje 130 kcal bevatten, dat is toch nog best veel toch?
ik heb net ingevoerd van mn eigen ontbijt en schrok daar zelf van, dat waren meergranen afbakpistolets bio van de ah.die zijn ongeveer 160 kcal per pistolet had ik niet verwacht!maar die zijn dan nog best groot. denk dat er echt wel broodjes te vinden zijn die minder kcal bevatten?

ga straks even in de winkel kijken bij de afbakbroodjes welke t laagst zijn
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.