Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

weer een poging

Geplaatst door SandraT78 op January 28, 2010 om 10:27

January 28, 2010 om 10:27
Hallo allemaal,

Ik ben Sandra. Een moeder van 1 dochter van bijna 2,5 jaar. Ik ben van nature geen slanke den maar de 87 kilo die ik nu weeg is toch echt teveel. Ik heb een tijdje Sonja Bakker geprobeerd maar bij mij werkte dat niet. Ik heb ook erg veel problemen met het volhouden van mijn nieuwe eetgewoontes. Ik hou nou eenmaal heel erg van lekker eten. Ik ben ook van mening dat als je op dieet bent het leven een beetje minder leuk is. Het lijkt me dan ook fijn om een buddy te hebben die mij even (om het maar even plat te zeggen) een schop onder mijn kont geeft als ik het weer eens dreig op te geven.
groetjes :trek:
January 28, 2010 om 15:29
Hallo Sandra,

leuk wellicht kunnen we elkaar zo steunen!
Ik ga je toevoegen!
Groetjes
January 28, 2010 om 16:00
Hai Sandra,

Wat een herkenning. Ik vind eten ook zo lekker en wat je schrijft over dat het leven een stuk minder leuk lijkt, herken ik ook wel.
Ik heb ook ontzettend moeite om het lekkers te laten staan en vol te houden.
Als je het leuk vind wil ik wel je Buddy zijn. Kunnen we elkaar geregeld even een schop onder de kont geven, want die kan ik ook regelmatig wel gebruiken.
Ga je ook een dagboekje bijhouden?

:liefs:
January 28, 2010 om 16:22
Ik ben nog niet helemaal bekend met alle mogelijkheden van de site. Maar als het kan zal ik regelmatig even schrijven hoe het ervoor staat!

Ik moet ook nog even ontdekken hoe ik jou nu als buddy toe kan voegen...

gr. Sandra
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.