Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Bio 30 days

Geplaatst door Thea12 op January 28, 2010 om 12:22

January 28, 2010 om 12:22
Hoi,

Heeft iemand al ervaring met het middel bio 30 days van pharma nord?
Ik zie het steeds op tv maar kan eigenlijk geen reviews vinden.

Groet Thea
January 28, 2010 om 15:54
Dat wilde ik ook net gaan vragen...
Ik ga het denk ook proberen, maar het is nogal prijzig. Bijna 40 euro volgens mij. Dus ik ben heel benieuwd of Bio 30 days ook echt werkt.

Vr. groeten
Debbie
January 29, 2010 om 06:22
Het is inderdaad nog al duur. Ik heb wel gezien dat de prijzen aardig verschillen hier en daar dus als ik jou was zou ik ff goed kijken waar ik het kocht. Ik wacht nog even af of er mensen met ervaringen reageren denk ik.:handenoverelkaar:

Groetjes Thea
Onbekend
February 6, 2010 om 09:48
:koekoek: geloof het niet.
Alleen je portemonee valt er mee af.
February 15, 2010 om 08:27
Niet aan beginnen! Ik heb het geprobeerd en ben hooguit 2 cm verloren. Ben geen kilo's verloren.

Groetjes
February 16, 2010 om 15:30
Nou, heel erg bedankt voor jullie reacties.
Want ik weet nu wel dat ik het niet ga halen!!

Groetjes Debbie
March 14, 2010 om 12:11
Inderdaad joannf ;) maar vrijwel iedereen probeert het eerst wel 1 a 2 keer uit voor men erachter komt dat het niet werkt.
Het is een leerproces. Pas als je verschillende pilletjes, poedertjes of shakes en verschillende dieeten hebt geprobeerd war je wel iets mee afviel maar wat niet blijvend was, kom je uiteindelijk zelf wel tot de ontdekking dat je maar beter gewoon gezond kan eten en wat meer moet gaan bewegen. Er is gewoon geen enkel dieet wat blijvend werkt laat staan middeltjes. :)
March 15, 2010 om 13:37
Er zijn schijnbaar wel Chinese kruidenpreparaten die helpen bij het afvallen, omdat..... er verboden stoffen inzitten :-( Natuurlijk niet in alle kruidenpreparaten, maar toch uitkijken!

Vroeger gebruikte vrouwen lintworm eitjes om af te vallen, zo'n lintworm hecht zich in je darm vast en eet voedingsstoffen om die door je darm stromen. Het idee alleen al!!
March 26, 2010 om 05:18
Ook ik ben er WEER ingetrapt.....zucht

:ikeeptrying:
April 7, 2010 om 07:35
die lintworm is op zich een soort wondermiddel alleen dan de vraag hoe kom je er vanaf :S want dat is natuurlijk heel erg smerig volgens mij.. maar kan op zich niet echt gezond zijn. Heb ook wel eens wat geprobeerd helaas :p maar door schade en schande moet men leren zeggen ze ;)

April 9, 2010, gewijzigd door Cherrybaby op April 9, 2010 om 03:50
Die lintworm.....

Noem me gek maar heb ooit als kind(!!!) iets gezien op tv (ik dacht "Avro's Service Salon, kun je nagaan, m'n moeder keek ernaar) en daar ging het ook over lintwormen, en hoe je ervan af kwam, met een bord pap voor je neus en je mond open, zou ie er vanzelf uit moeten komen glijden via je mond.....NACHTMERRIES had ik ervan.....:walgelijk:

Of het uiteindelijk waar is of niet, maar als kind geloofde ik dat natuurlijk.......:wilnietkijken:

(Sorry...off topic)
April 12, 2010 om 19:17
@Cherrybaby het is waar wat je gezien hebt. Ik ken iemand die dat had en die worm kwam echt uit haar mond! Walgelijk dus !
April 13, 2010 om 04:26
Ieuw ik krijg bijna kotsneigingen...
April 15, 2010 om 04:45
ow gatsie :O:bang:
dat is echt smerig en zou er nu nog bijna nachtmerries van krijgen:bang:
hoop dat ik het nooit krijg in elk geval :wilnietkijken:
May 4, 2010 om 14:42
http://www.liadietblog.com

en ook dit werkt niet
het is oplichterij
er wordt soms 88,15€ van je rekening afgeboekt
en niet 1 keer
dus begin er niet aan
June 7, 2010 om 13:15
Ik heb het gekocht om te proberen. het werkt niet snel maar wel een beetje. ik val iedere week 1 kilo af. zoals ik al zei het gaat niet snel. nou ben ik er wel achter gekomen dat het beter werkt als je er 5 op een dag neemt waarvan 1 net voordat je naar bed gaat.
June 7, 2010 om 15:01
Sorry hoor, maar 1 kilo per week vind ik juist heel veel! Bij mij ging het nooit zo snel, als ik geluk had 1 kilo, maar normaal gesproken maar een halve!

Goed hoor!
Onbekend
July 22, 2010 om 07:45
Je kunt het zo gek niet noemen of ik heb het geprobeerd: heel wat geld heb ik op die manier weggegooid! Vanaf dit jaar gooi ik het over een andere boeg: ik ben hier lid geworden en val af met gewoon gezond en mager eten en meer bewegen!
February 9, 2011 om 04:48
Ik ben nu al 6 kilo kwijt sinds december. Moet wel zeggen dat je veel water moet drinken. Ik drink s morgens goedemorgen drink ontbijt, s middags een hele verse annanas of een bak optimel magere kwark en s avonds gewoon avondeten. Bio 30 helpt me er zeker bij. Maar je moet zelf ook wat doen.
March 13, 2011 om 14:28
Ik heb een Bio 30 days pakket gekregen van mijn moeder. Die het zelf wilde proberen, maar uiteindelijk op een andere manier heel veel is afgevallen! Maar ik zie heel veel slechte revieuws en ik weet niet zeker of ik dit moet doen. Ik weet dat de basis van afvallen gezond eten, veel water drinken en bewegen is, maar simpelweg, ik word telkens weer verleid door allerlei lekkers, ik sport wel intensief 2x per week, maar zit nog met ik denk wel 12 kg aan overgewicht. Proberen waard?

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.