Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

startgewicht

Geplaatst door Kellymaron op March 6, 2010 om 03:23

March 6, 2010 om 03:23
vorig jaar ergens in 2009 heb ik me hier aangemeld op valtaf.nl nu ben ik deze week weer begonnen en wil ik gewoon een nieuwe start. ik heb mn start datum al veranderd en ben tot nu toe zeg maar een kilo afgevallen maar hij blijft aangeven dat ik 3,5 kilo ben aangekomen. hoe kan ik dit veranderen? echt motiverend is het niet als je dat steeds ziet staan. ik hoop dat iemand het weet
March 6, 2010 om 03:31
@ kellymaron

Jawel hoor. Er is altjd wel iemand.

Ik heb even een antwoord van Willemijn voor je opgezocht.
Zie onderstaande tekst. Hopelijk lukt het hiermee.

Een tijdje geleden hebben wij een artikel op de site geplaatst hoe je een nieuwe start kunt maken. Hierbij nogmaals de uitleg.

Als je een nieuwe start wilt maken begin je met het aanpassen van je afslankplan. Vervolgens moet je oude gewichten verwijderen uit je gewichtstabel. De gegevens in je grafiek en bovenaan je profiel worden namelijk gebaseerd op de gewichten die jij in het verleden hebt ingevoerd en worden allemaal opgeslagen in jouw gewichtstabel. De gewichtstabel kan je vinden op de gewichtspagina op je profiel. Als je een nieuwe start wilt maken kan je daar de oude gegevens verwijderen, zodat het juiste gewicht en afgevallen kilo's op je profiel komt te staan. Het wordt dan ook automatisch gecorrigeerd in je gewichtsgrafiek.

Willemijn
March 6, 2010 om 03:41
bedankt willemijn het is gelukt!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.