Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

calorie tabel

Geplaatst door Oshin op March 6, 2010 om 05:14

March 6, 2010 om 05:14
Kan die calorie tabel niet anders? Nu moet je elke keer hetzelfde product blijven invoeren en als je het product dan eindelijk eens mag toevoegen wordt het niet geaccepteerd, de reden? Het product staat er al in, maar het is nergens te vinden.Ik heb nog gevraagd waar ik het vinden kan, maar geen antwoord gekregen. Dus weer een dag in je eetdagboek niet compleet want het product wordt er gewoon (zonder toestemming) uitgehaald. Raar idee dat een ander in je eetdagboek zit te rotzooien. Misschien een beetje stom maar ik kan me hier erg druk om maken, ja ik weet het, niet doen, maar ik ben hier serieus mee bezig en wil alles goed doen en niet half zo als nu het geval is, het moet gewoon kloppen en voor mijn gevoel klopt het niet meer, jammer......

:dikkie57:
March 6, 2010, gewijzigd door Boekenkind op March 6, 2010 om 06:43
@ Dikkie57

Wij halen niets uit je eetdagboek. Op het moment dat iets wordt afgekeurt, verdwijnt het inderdaad uit je eetdagboek.
Zo is de tabel ingesteld door de redactie.

Je schrijft dat iets van jou is afgekeurt omdat het al in de tabel staat. Maar dat jij het niet kan vinden.
Aan wie heb je gevraagd waar het dan staat? en geen antwoord gekregen.? Ik ben me nergens van bewust. Ik geef altijd antwoord, of het nu op een PBtje is of een vraag in het Forum : fouten in de calorie tabel.

Jij wil graag dat je eetdagboek klopt. Terecht dat willen we allemaal.
Ik wil niet alleen dat mijn eetdagboek klopt, maar ook de calorie tabel.

Wil je dus alsjeblieft nog eens aan mij/ons doorgeven om welk product het gaat??
Ik kan dan voor je gaan kijken waarom jij het niet kunt vinden. Lukt het mij ook niet dan zetten we het er alsnog in.
We komen er wel uit samen.

Wat betreft je opmerking over toevoegen. Dat mag altijd. Maar als het er al instaat, echt exact hetzelfde, dan wordt dat afgekeurt. Ik heb een tijdje alles dan samengevoegd, maar als je 5 x het zelfde artikel aangeboden krijgt in 2 dagen tijd, wordt dat een beetje vervelend, Toch? Vooral als het steeds de zelfde persoon is.
En wat bedoel je met steeds blijven invoeren.?? Zijn dat de dingen die je wel kan vinden en dagelijks gebruikt?

:boekenkind:
March 6, 2010 om 07:06
@boekenkind,

Ik weet niet precies uit mijn hoofd hoe het ook al weer werkt, je begint met product toevoegen aan calorie tabel, dan type je het product in, dan moet je het nogmaals intypen bij product zoeken, dat doe je ook, dan moet je het nogmaals intypen, ik geloof dat je 3 of 4x het product moet intypen voordat je komt waar je wezen wilt. Vrij omslachtig allemaal vind ik, dat stukje zou ik graag anders/makkelijker willen zien. En ja, het is vervelend als je meerdere keren (zeker van 1 persoon) hetzelfde product aangeboden krijgt, daar zou iets voor moeten komen dat het direct al niet geaccepteerd wordt, b.v. de melding: product staat al in categorie ....... kijkt u daar eens.

Het product waar ik het over heb is pannekoekenmix van albona
ik geloof dat katsumi het eruit gehaald heeft nadat ik het ingevoerd had. Ik vond het ook raar dat iemand anders het product afkeurde omdat jij dat meestal/altijd doet. (ik bedoel hiermee wel of niet goedkeuren).

De dingen die ik dagelijks gebruik zoek ik onder veelgebruikte producten of die vermelding daaronder. Dat gaat allemaal goed.

groetjes dikkie.
March 6, 2010 om 08:28
@ Dikkie57

Ja dat 4 x intikken is een ramp, Ik krijg daar ook een sik van hoor.
Soms krijg je helemaal niets, zegt het programma dat er teveel hits zijn, dan moet je de zoekvraag exacter maken.:grrrrrr:

:lacheuh: Katsumi heeft het afgekeurt.
Ik vind het een reuze mop.
Door ziekte van Katsumi en het vertrek van 2 ander beheersters heb ik het, inderdaad, maanden lang alleen gedaan.
Maar we zijn echt met meer dames. Katsumi is weer vol op aanwezig dus die keurt ook weer dingen af en goed.
Zij is wel nog strenger dan ik. :lachuh:

Aan het tig keer intikken van een product kan ik niets doen. Dat is echt het programma, dus een vraag voor de redactie.

Aan het de pannenkoekenmix gebeuren wel.
Officieel (redactie) horen de mixen bij Kruiden, mixen en specerijen.
Ik vond en vind dat nog steeds voor brood en pannekoekenmixen een idiote plek. Dat staat dus bij Ontbijt en graanproducten.
Eigenwijs als ik ben heb ik het daar neer gezet, het is toch een graan product? (geen kruid en ook geen specerij)

Maar als jij doet Pannenkoek albona, moet je al een reaktie krijgen.
Op alleen albona al.
Ik zal zo eens even op zoek.

Gelukkig heb je wel al de veel gebruikte combinaties en kortgeleden gebruikte producten gevonden.
Dat scheelt aan tijd ook alweer een slok op een neut.

Groetjes en een fijn weekend, dat het zonnetje nog maar even mag blijven. Anneke
March 6, 2010 om 08:30
@ Dikkie, het stond er zelfs 2 x.
Als mix, voor pannenkoeken en als pannenkoekenmix, albona/aldi
Ik ga ze nu samenvoegen tot 1 pannenkoekenmix

grt Anneke
March 6, 2010 om 11:03
@boekenkind,

Nah een verboden product voor mij dan, bij mij komt hij niet te voorschijn. En streng zijn vind ik niet erg, maar zeggen dat het in de lijst staat en vervolgens niet zeggen waar is een beetje lullig. Gelukkig is dit tot nu toe nog maar 1 product anders wordt het wel een zooitje en zo vaak eet ik geen pannenkoeken.

groetjes dikkie.
March 6, 2010 om 13:59
Het verschilt nogal eens waar,wanneer en hoe een product te voorschijn wil komen anolie, ik heb het op alle manieren die mogelijk zijn ingetypt, ook met oude spelling/nieuwe spelling, in verschillende categoriën en op alle producten. Maar goed, ik weet hoeveel calorieën erin zitten, kan het alleen niet in mijn dagboek zetten, maar geeft niet, als ik maar weet hoe het zit. Maar bedankt voor je tip, altijd bruikbaar!

groetjes dikkie.
March 6, 2010 om 14:48
@ Dikkie 57

IK heb wel gezegd waar. In de Rubriek Ontbijt en graanproducten.
Pannenkoekmix albona/aldi er staat volgens mij zelfs een bereide vorm.

Ik roep het zelf op door bij alle producten zoeken pannen albona in te tikken. Dan komt het tevoorschijn.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.