Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Je moet beginnen om te winnen!

Geplaatst door Afvallersonline op March 18, 2010 om 05:21

March 18, 2010 om 05:21
"Futloos, moe en te zwaar. Dat was ik een half jaar geleden. Met hulp ben ik gestart aan de strijd tegen de kilo's. Nu ga ik energierijk en een stuk lichter de zomer tegemoet. "
Dit is één van de verhalen die we in de praktijk horen.
Graag willen we meedere mensen helpen in de strijd tegen de kilo's. Er zijn allerlei methoden voor. Belangrijk is om een geschikte methode te kiezen én een methode waarbij jij een goed gevoel hebt. Voor de één is dit gewoon minder snoepen, de ander werkt met een weekmenu en weer een ander werkt met vervangende maaltijden. Uiteraard dient iedereen wel te werken aan een gezond eet- en leefpatroon voor het behoudt van het streefgewicht.

Wij hebben erg goede resultaten met het proteïnedieet en we willen graag meer mensen de mogelijkheid geven om hiervan gebruik te maken door middel van een campagne op te zetten.
Proviplus/ Proteíka sponsert je bij deze klus. Het Proviplus concept is een totaal aanpak van enerzijds gewichtsverlies en anderzijds een programma waarbij het aanleren van een gezonde voedings- en leefgewoonten centraal staan.

Je wordt begeleid door een diëtiste (via email en/of telefoon). Je ontvangt volop informatie, zoals menu's, boodschappenlijstjes, recepten, info over eetgedrag, info over beweging, etc. In de eerste periode maak je (gedeeltelijk) gebruik van eiwitrijke vervangmaaltijden van Proviplus en Proteíka. Je kan deze producten tegen een sterk gereduceerd tarief aankopen.

Heb je interesse om mee te doen? Stuur dan een email met je gegevens naar info@afvallersonline.nl. Let op: vol is vol.
March 18, 2010 om 06:05
reclame maken op het forum is niet toegestaan.
March 18, 2010 om 07:34
Alweer een proteinedieet? Nee, bedankt.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.