Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wie o wie wilt er mijn buddie zijnnnn?

Geplaatst door op March 18, 2010 om 17:52

Onbekend
March 18, 2010 om 17:52
Hoi allemaal,

Ik ben net nieuw en zoek graag buddies!! Ik ben hier natuurlijk gekomen om steun te krijgen. Ik wil graag 12 kilo afvallen. Ik weet het, het is veel, het is ook een beetje hoog gegrepen. Maar als ik mijn best doe moet het binnen 4/5 maanden lukken! Ik probeer gezond en regelmatig te eten (en ik sla niet ALTIJD snoepjes af... dat is ook niet het beste, toch?) en probeer sinds vanavond elke avond te zumba-en thuis voor mijn laptopje! :D

:baai:
March 21, 2010 om 17:53
Hi, ik heb ook nog geen buddies..........en wil ze eigenlijk wel hebben! Dus ik meld me bij jou wel aan als buddy!*8* Doe jij zumba via jouw laptop? Grappig. Welk programma is dat?
Grtjs
March 22, 2010 om 15:21
Hallo, ik ben ook nieuw hier en ik zoek ook buddy's
als ik jou aan meld als buddy.. doe jij dat dan ook bij mij??..
Weet zeker dat we veel steun aan elkaar zullen hebben.. ook in tijden dat het wat moeilijker gaat. want mijn motivatie is er na een paar weken al af en dan komen er nog meer kilo's bij :$

GRoetjes, Sanne
March 23, 2010 om 15:25
Zumba... de redding!!! Ik heb de DVD's thuis liggen. Ik hoop dat het ook bij mij een beetje gaat helpen want ik moet er nog veel meer kwijt ;-)
March 24, 2010 om 07:48
Zumba! Dat heb ik 1 keer gedaan, bij ons in het dorpshuis met ongeveer 30 vrouwen! Ik vond het niet meevallen hoor! Ik heb geloof ik 2 weken spierpijn gehad!
Ik ben nu sinds een week dagelijks in de sportschool te vinden, ik doe dan 3 kwartier loopband, 1 kwartier fietsen en dan nog crosstrainer zolang ik het volhoud!
Onbekend
March 25, 2010 om 06:00
Hey! Ik zoek ook nog buddies!!! Ik ga elke dinsdag naar Zumba en zou eigenlijk ook nog moeten gaan fitnessen. Vind het alleen zo vreselijk saai!!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.