Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

moeilijk volhouden

Geplaatst door Gipsygirl op April 8, 2004 om 08:46

April 8, 2004 om 08:46
Ik denk dat iedereen welleens van die dagen heeft dat je het niet volhoudt wat doen jullie dan? Heeft er iemand tips om toch dan van het snoepen af te blijven?
April 9, 2004 om 04:49
- suikervrij snoepen (sula is niet zo duur en erg lekker, zuigen en je bent lang tevreden!)
- hot choco (mager) drinken, ik maak hem altijd zelf van magere melk met oplos poeder (van die zakken die je koud en warm kunt maken), Daar zit wel suiker in, maar ik zoet hem dan nog bij met zoetjes, zodat die verrekte zoetbehoefte wegzakt. Ik verwarm het in de magnetron, je moet de zoetjes wel pas na het opwarmen erbij doen, anders krijg je een gore bijsmaak vind ik.
- een banaan wil ook heel erg goed helpen, dit heeft voor fruit wat veel kcal, maar het werkt lang en is heel gezond ook voor je humeur, wat ook weer voor die snoepbehoefte kan helpen.
- suikervrije fruitkauwgom kan ook helpen.
- chroomtabletten willen het ook wel verminderen, even volhouden, niet meteen dezelfde dag resultaat verwachten. Ik heb ze van het kruidvat, eigenmerk, werkt een beetje, en is niet zo heel prijzig.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, misschien zit er wel iets tussen voor je.

Greetszz
Danielle
April 13, 2004 om 07:44
Tja, dat blijft moeilijk van die dagen. Zelf neem ik dan meestal een appel en een boel kruidenthee, dan heb ik in ieder geval een vol gevoel. En ik zorg dat ik bezig ben, dat leidt de aandacht af. Ik ga in de tuin werken, het huis schoonmaken, stuk fietsen of wat dan ook. Dan wordt het minder. En als het echt niet meer te houden is, dan zorg ik dat ik dingen in huis heb die niet zo´n kwaad kunnen. Bijvoorbeeld ik ben gek op chocolade. Dat koop ik dus niet, want dan kan ik me op zulke momenten moeilijk beheersen. Dus dan koop ik optimel chocoladevla of vitalinea chocomousse. Dan ben ik de chocodrang kwijt en het kan geen kwaad. Succes allemaal!!!
April 13, 2004 om 13:39
Als het even lukt kijk ik dan op een dieetforum en lees alle aanmoedigende berichten
April 14, 2004 om 15:05
Me eigen bestraffend toespreken!En me zelf daarna troosten met............ja raad het al waarschijnlijk iets te eten! En dan weer Balen!
April 19, 2004 om 10:42
Ik heb altijd erg de neiging om mezelf te willen belonen als ik hard gewerkt heb of mezelf op een of andere manier zielig vindt. Vooral op stations met alle fijne geurtjes is het dan moeilijk jezelf te beheersen. Ik kreeg eens de tip om mezelf dan met iets soortgelijks te belonen, maar dan niet eetbaar: een lekker tijdschrift, nagellak, of iets dergelijks, dit helpt heel goed voor mij!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.