Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

22 kilo buddies aub :-)

Geplaatst door op April 22, 2010 om 07:57

Onbekend
April 22, 2010 om 07:57
Dag Allemaal,

Ik volg al een tijdje Weight Watchers. Ik hou het echter nooit lang vol omdat ik véél te weinig energie heb voor de moment.

Ik val een beetje af, kom terug bij en zo is dat al meer dan een jaar bezig :-o Ik weet dat ik energieker zou worden moest ik minder wegen.

Herkenbaar voor iemand? Dan kunnen we misschien buddies worden. 22 buddies zou leuk zijn ;-) voor iedere kilo die ik kwijt wil een buddy ;-)

Groetjes,

Jeanne
April 25, 2010 om 03:55
Hallo :fflangs:

Meld me aan als een van je 22 buddy's, wel een leuk idee om voor elke kilo een buddy te hebben.
Voeg je mij ook toe? dan vinden we elkaar makkelijker terug.
Zit ook nog niet zolang hier, ben wel elke dag op de site te volgen.
Misschien kunnen we mekaar steunen.
Groetjes en :eenprettigedag:
Karel
April 25, 2010 om 08:29
Hi!
Wat een goed idee, voor elke kilo een buddie!
Ik volg ook WeightWatchers! En zou graag je buddie zijn! Samen gaat het ons zeker lukken. Bij mij moet er nog wel net iets meer af... 28 kilo om precies te zijn.
Groetjes, Chantal
April 26, 2010 om 10:15
Hej allemaal,

Ik ben vandaag hier begonnen en wil graag afvallen.... 20 kilo! Na mijn 2 zwangerschappen ben ik veelte dik gebleven....

Groet Jojo
Onbekend
April 27, 2010 om 03:28
Dag Nieuwe Buddies,

Leuk om van jullie te horen :-)

Thuis heb ik een probleem met de valtaf website. Misschien heeft het te maken het feit dat we met Macs werken en Safari als browser gebruiken?

Dus jullie gaan mij voornamelijk horen tijdens mijn werkdagen (dinsdag, woensdag, donderdag).

Van't weekend is het redelijk gegaan. We zijn hard aan het werk geweest met de aanleg van ons Bangkirai terras. Woensdag is weegdag, ik ben eens benieuwd.

Groetjes,

Jeanne
April 27, 2010 om 05:12
Hallo Jeanne. Bedankt voor je reactie op mijn vraag net ;-)
Je hebt gelijk, gezond eten en opletten is de enige blijvende manier. We kunnen misschien elkaar wat steun en tips geven. Ik ben ook nog maar sinds kort aangemeld op deze site en heb nog geen buddy's. Goed dat ik jouw buddy wordt? Ik zal je toevoegen. By the way, ik volg ook weight watchers (ben wel al een maand niet kunnen gaan en kan de moed niet vinden om opnieuw te beginnen). Groetjes Dolly36
:rose2::roosgeel::roos::roos2::roos1:
May 8, 2010 om 16:01
hoi Jeanne,

wat een super idee; 22 buddy's voor 22 kg!
ook ik wil (net iest meer dan) 22 kg afvallen,
dus zou ook graag 1 van die buddy's zijn.
voeg je mij ook toe?

heel veel succes!
grtjs, "Mummy"
:poes:
Onbekend
May 13, 2010 om 07:58
hallo jeanne
ik ben nu met de ww 17kilo kwijt maar wil toch je buddy worden om je te steunen wel een leuk idee
ik moet er nu nog een paarkilo af
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.