Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Alles weg via BACKSPACE en terug naar vorige Pagina.????Jullie ook?

Geplaatst door Sbs op June 20, 2010 om 05:29

Sbs
June 20, 2010 om 05:29
Hallo Clyde en iedereen,

Bij mij gebeurt het volgende:
Tekst intypen
Voorbeeld kijken
Tekst bewerken
Op backspace drukken en ALLES is weg.

Had dit al eerder maar dacht dat het aan mij lag.
Uitgeprobeerd door op willekeurige pagina's bij Valtaf te gaan staan en op backspace te drukken: Je gaat dan dus steeds terug!

Andere websites geopend en op backspace gedrukt en dan gebeurd er niets(zoals het hoort)

Mijn vraag: ligt dit aan het programma en hebben jullie dit ook???
June 20, 2010 om 06:38
@sbs
En ik maar denken dat het aan mij ligt. Verdorie
al 3 dagen die makke. Ben al zoveel tekst kwijt geraakt dat ik eerst alles in Word typ en dan copieer.
Ook bij het nakijken van de nieuwe toegevoegde producten mag ik zelfs helemaal op nieuw inloggen, als ik maar het lef heb om op backspace te drukken.

Techneuten, doe er iets aan!. Please :bidden:
Onbekend
June 20, 2010 om 07:05
Ik heb dit even geprobeerd en het is iid zo.
Maar als je eerst zorgt dat je cursor weer in beeld knippert is het weer niet zo.
Maar ik hoor al vaker dat mensen alles eerst in word typen.
Er zit ergens een hiaatje...
AArrgghhh maar de site loopt weer ff goed, niet teveel knoeien nu he........
June 20, 2010 om 07:30
@Suzzan

Ik zat midden in een zin,`foute letter backspace en daààààg alle tekst. Bij de tabel idem dito.
Onbekend
June 20, 2010 om 08:08
okeeeeee, nee daar heb ik geen last van.
wel als er geen cursor in beeld staat en je pakt backspace

moet wel relaxt werken anders schiet je iid niet veel op.
June 20, 2010 om 09:56
Waarom druk je op backspace als je nog niet met de cursor op de juiste plek staat?
Als je dát doet dan gaat het namelijk gewoon goed.
June 20, 2010 om 10:24
@Barkie
Bij mij maakt het niet uit. Backspace is weg space.
Soms zelfs de hele site. :D
Ach ik log wel weer in hoor. Ik haal met gemak die 25 x per 2 dagen voor ik weer bevestigen moet.
June 20, 2010 om 10:55
Dan ligt het misschien aan hoe je hier komt?
Sommigen loggen in op een andere url dan valtaf.
June 20, 2010 om 14:18
@Barkie
Dat klopt, ik Log in via de PLUS, daar komt mijn abo van origine vandaan.
Volgens de redatie maakt dat geen Flaus Aus.
Maar met de voetbal enquette moest ik wel eerst via Valtaf inloggen, anders kon ik niet meedoen. Normaal is dat geen enkel probleem. De Plus kleurtjes zijn gewoon oog vriendelijker, daarom blijf ik via Plus inloggen.
June 20, 2010 om 15:13
Jeetje,dus het ligt toch niet aan mij! Ik dacht al dat ik begon door te draaien ofzo en zat me al af te vragen hoe dat nu kon.Hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden!
Ligt het nu aan mij of zijn er de laatste tijd erg veel 'foutjes' op de site?

Tap
June 20, 2010 om 15:23
Bij sommige browsers is de backspace knop inderdaad een functie om één pagina terug te gaan in de geschiedenis van bezochte pagina's. Lijkt mij dus geen bug op de website, maar een standaard functie van je browser. Als je aan het typen bent zou dat niet mogen gebeuren in een tekstvak, maar als je cursor daar niet knippert sta je dus niet meer in het tekstvak.
Als je op een laptop bezig bent zou het kunnen dat je met je handpalm je touchpad raakt en je daarom uit het tekstvak wegklikt.
Ik heb tijdens het typen van dit stukje al meerdere keren de backspace gebruikt, zonder problemen. ;)
June 20, 2010 om 16:57
@Tap
Normaal heb ik geen enkel probleem. In of buiten het intik kadertje. Nu dus wel.
Helaas Pindakaas. IE 8 is mijn browser. Normaal geen probleem mee. Alhoewel ik de 8 versie waardeloos vind.
Veel problemen steeds.. Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
Ben alleen wel zo ongeveer een uur bezig met alle hap werk te controleren. Omdat ik daar steeds heen en weer switch.
En jawel, zowaar, mocht ik nu wel de backspace gebruiken.
Kan ik toch rustig slapen vannacht :lachen:
June 20, 2010 om 17:07
Het is ook idd niet iedere keer maar heeft bij mij in ieder geval niks te maken met wel of niet in het kader staan van de cursor.
June 21, 2010 om 03:29
Beste allemaal,

Zoals Tap al eerder heeft aangegeven, dit is een "browser probleem". Het probleem is als volgt:

1. Je voert je bericht in
2. Je klikt op "voorbeeld bekijken"
3. Klikt op "tekst bewerken"

Na stap 3, kreeg de invoer veld niet de "focus" terug waardoor niet alle browsers de backspace toewijzen aan de (tekst) invoer veld. Hierdoor werd de backspace uitgevoerd als standaard opdracht "TERUG" in de browser (naar vorige pagina).

Officieel is het dus geen bug, maar om het allemaal wat makkelijker te maken heb ik inmiddels een kleine aanpassing doorgevoerd waardoor men na stap 3 wel direct backspace kan gebruiken.

Groet,
Clyde
June 21, 2010, gewijzigd door Boekenkind op June 21, 2010 om 06:33
@ Clyde

Ik mag je niet zoenen. (je bent te jong) Maar je bent weer geweldig. :dankje:
June 21, 2010 om 07:36
@boekenkind van mij mag je best leuke jonge kerels kussen.
June 21, 2010 om 08:53
@ Superpolka

Dan heet ik ineens een pedo te zijn.;) Liever niet.
Kijken mag, maar aankomen niet. :snik:
June 21, 2010 om 12:46
Geef hem dan maar veel kushandjes, want dat is wat anders dan zoenen :bigsmile:
June 21, 2010 om 13:04
Ik gebruik altijd de backspace om naar de vorige pagina te gaan. Dat werkt bij mij ook gewoon bij andere pagina’s. Als je op valtaf.nl een voorbeeld bekijkt van je tekst komt je tekst als het ware vast te liggen en kun je dan even niet typen. Dan is het normaal als je met backspace naar de vorige pagina gaat. Om verder te kunnen typen in je voorbeeldtekst, of dingen weg te kunnen halen, moet je wel eerst weer op de knop ‘tekst bewerken’ klikken, dan gaat hij niet meer naar de vorige pagina als je typt.
Op andere pagina’s hoort backspace dat ook gewoon te doen als je niet typt. Ik vind het juist heel handig, hoef ik niet op de knop van vorige te drukken :)
June 21, 2010 om 13:05
niet goed gelezen, ik zie dat het al opgelost is. Sorry ...

June 21, 2010 om 13:33
@ Barkie

Volgende keer dan maar.
Zal het proberen te onthouden. :D
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.