Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Shockerende foto?

Geplaatst door Nietinhuishalen op July 4, 2010 om 14:54

July 4, 2010 om 14:54
Moet dat nou: die foto van Pinkbeauty die ik nu links ik het recent gewijzigde overzicht zie staan?

July 4, 2010 om 14:57
jeetje das best wel dun :eek:
July 4, 2010 om 16:52
Zie slechts een foto op haar pagina. Vind het niet schokkerend. Wel triest omdat ze probeerd om aan te komen en het lukt niet.

Zou haar juist veel sterkte toewensen!

Dun, dik, "gewoon"...... wat voor de een normaal is is voor een ander ongewoon maar het feit blijft hetzelfde: hier gaat het om strijd met het gewicht. Meer of minder... een strijd is een strijd!
July 5, 2010, gewijzigd door Xmarianx op July 5, 2010 om 02:30
Tja,ze is wel veels te dun idd maar als je haar profiel leest,ze knokt! Er zijn ook zat (naakt)foto's van hele dikke mensen waarvan je kan denken,moet dit nou? Is ook niet echt een aantrekkelijk gezicht. Ik kan me wel voorstellen dat het voor mensen die ana hebben (gehad) het een foto is die triggert,ongeschikt dus.Maar sowieso hoort het niet openbaar in het forum,maak er melding van bij het beheer.Hun gaan over de foto's.
July 8, 2010 om 14:18
Wat je shockerend vind, ligt toch met name aan jezelf...
July 12, 2010 om 05:45
daar ben ik het wel mee eens.

Waarom gaan we allemaal wel heel hard gillen als er een heel dun meisje op staat (dat dit nu overigens vast en zeker ook gelezen heeft en daarom haar foto's heeft verwijderd)
en niet als er iemand op staat met obesitas.

Iedereen is zichzelf.
de ene is de dik, de ander te mager.
Pinkbeauty is pinkbeauty, niet minder of meer(in dit geval)
July 12, 2010 om 11:46
Omdat dit een afvalsite is, waar je te zware mensen kunt verwachten.

Bovendien hoef ik niet alle details te zien, dik of dun. Ik wordt er toch ongevraagd mee geconfronteerd.

En als ik dat shockerend vind en het zou aan mijzelf liggen: nou jammer dan!

Zou je een dergelijke foto graag aan je moeder/familie laten zien? Ik geloof van niet....
July 12, 2010 om 13:38
Nietinhuis, ik denk dat dat het risico is dat je loopt (en aanvaardt) als je op deze site zit. Dat je dan eens een foto ziet die je niet bevalt.
Ik heb als ik op straat loop ook wel eens dat ik iemand zie waarvan ik denk 'mens, blijf toch thuis en doe de gordijnen dicht', maarja, gebeurt ook niet...
:panda:
July 12, 2010 om 16:17
Nietinhuishalen

Uiteraard kun je hier te zware mensen verwachten, het merendeel is dat ook, maar de site staat ook te lichte mensen toe en mensen die al op gewicht zijn.

Ik heb eerder begrepen dat er links in het recent gewijzigde overzicht geen mensen komen te staan die ondergewicht hebben, dus hoe pinkbeauty daar tussen kan staan snap ik niet.
Vermoedelijk is die aanpassing weer ongedaan gemaakt door een nieuwe release.
August 7, 2010 om 14:50
Ik kan haar niet vinden?

August 27, 2010 om 16:37
Is vast afgetaaid na al dit gezeur zeker...?
Waarom mag iemand niet aankomen via deze site?
Lijkt me zeer positief juist.
August 30, 2010 om 16:29
Tja, mensen maken zich nu eenmaal graag dik om een ander :)
October 4, 2010 om 12:14
Ik vind het wel jammer dat mensen 'weggejaagd' worden.........
Onbekend
October 5, 2010 om 15:45
Wat zou de wereld er mooier uit zien, als iedereen elkaar gewoon in hun waarde laat!
:peace:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.