Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Streefgewicht in 'lijn'

Geplaatst door op July 25, 2010 om 04:17

Onbekend
July 25, 2010 om 04:17
Ik heb een vraag. Ik heb mijn huidig gewicht en streefgewicht ingevoerd. Nu geeft de lijn echter aan dat mijn streefgewicht hetzelfde is al mijn huidige gewicht.
Ik heb de pagina's al ververst, maar zonder resultaat.
Heeft iemand dit ook gehad?
July 25, 2010 om 06:00
@Moorkaatje

Volgens mij klopt dat. Je streef gewicht gaat pas lopen als je langer dan 1 dag op de site bent.
Als je op de streefgewichtbalk klikt, krijg je een schema. Met je streefschema, ieder dag een beetje minder. Weeg jij je 1 x per week, dan zie je de streef wijzer wel verschuiven. Geef je een gewicht door, dan schuift de huidige gewicht wijzer weer een stukje op. Of blijft staan.. Maar kan ook zo maar voorbij je streef schuiven. Vooral als je harder gaat dan het schema.
Snap je het? Jawel toch?

Ook duurt het altijd even voor dat je gewichts grafiek en schuifbalk beweegt, na ingeven. Ieder keer, tig keer per dag, dat de site ververst wordt, wordt dat ook ververst.
July 25, 2010 om 07:46
@Moorkaatje

Waarom dom? Slaperig misschien, maar dom?
Ik zag dat je net lid bent geworden. Welkom en vragen staat vrij, ook de vragen die je gewoon nog niet weten kan.
Onbekend
July 25, 2010 om 13:14
moorkaatje

Je bent niet dom hoor, maar pas sinds vandaag lid.
Niemand verwacht dan van je dat je meteen alles snapt.
July 26, 2010 om 04:59
hallo moorkaatje...
er bestaan geen domme vragen ,een vraag is een vraag.dat is wat ze mij altijkd zeiden.....en dom ben je niet hoor..
zat zelf met mn gewicht in te vullen van 1 maand terug tot nu,dit laat ie alsmaar niet zien.pagina ververst etc..ach we gaan vrolijk verder..
en hopen de komende tijd de lijn keurig naar beneden te werken..
zit ook niet zo lang op de site.en ben ea aan t uitpuzzelen :gisteren::goedzo:.veel succes met afvallen
July 29, 2010 om 03:20
Fijn dat het gelukt is, Veel succes Moorkaatje!

Groeten,

Annemarie (redactie)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.