Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

diverse vragen

Geplaatst door Ernaatje op July 25, 2010 om 05:01

July 25, 2010 om 05:01
Is het slecht om als avond eten alleen maar groente te eten met erbij een stuk vis of mager vlees en wat rouwkost?
Ik spreek dan over een bord vol groente meer dan 4 ons denk ik?

is geitenkaas gezonder dan gewone kaas?

wat is gezonder: alpro soya light drink of topvit %vet drink?

dank jullie wel alvast

July 25, 2010 om 09:01
Geitenkaas kan ook heel vet zijn, wel lekker trouwens. Welke geitenkaas en welke gewone kaas wil je met elkaar vergelijken? Je hebt o.a. zachte geitenkaas, geitenbrie (erg lekker!) en goudse (harde) geitenkaas, welke bedoel je?
July 26, 2010 om 06:11
Ik bedoel dan een stuk geitenkaas 48+ denk ik dat ie is en dan met een gewone kaas+ jonge kaas ofzo?

wat eet je er dan bij hesinki als ik vragen mag?
heb je lijstje gezien maar zie geen avond eten, of ik kijk verkeerd
July 26, 2010 om 08:59
alleen groenten met een groot stuk vlees/vis eten als avondeten is absoluut niets mis mee. Het maakt het vaak zelfs makkelijker om af te vallen, omdat je een stuk minder kcal bij je avondeten eet.

Enigste uitzondering is, wanneer je savonds sport. Na het sporten kun je beter wel wat koolhydraten in de vorm van aardappels/rijst bij je groenten en vlees/vis eten.

geitenkaas 48+ is niet gezonder als normale jonge kaas ofzo. Kaas bevat veel kcal. zolang je daar rekening mee houd, kun je best af en toe een stukkie kaas nemen.

Je laatste vraag weet ik niet zo goed te beantwoorden. maar ik denk dat gewone halfvolle melk gezonder is als beiden. (dat denk ik).
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.