Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Adresgegevens controleren

Geplaatst door Jennn op July 25, 2010 om 15:47

July 25, 2010 om 15:47
Bijna iedere dag wordt me gevraagd om mijn adresgegevens te controleren voordat ik het forum op kan.. Klopt dat? Lijkt me niet de bedoeling :)
July 26, 2010 om 08:01
Ja ik heb dat ook en dat vind ik echt rete irritant. 1x per maand lijkt me voldoende. Net zoals elke keer dat je inlogt vragen om een special care abbo. Als iemand die wilt, zalt hij zichzelf daarvoor wel aanmelden. Ik vind het een beetje opdringerig.
July 26, 2010 om 12:33
tja, die zie ik niet want ik heb special care, maar de adresgegevens heb ik lang niet voorbij zien komen, en nu opeens heel vaak...
July 28, 2010 om 01:43
Elke dag meerdere malen...What's up?
July 29, 2010 om 03:14
De website vraagt het als het goed is eens per 25 keer inloggen. Op welk moment word jullie gevraagd je adresgegevens te controleren?
July 29, 2010 om 07:36
Bij elke inlog. Ik moet iedere dag opnieuw inloggen, meerdere keren per dag, en daarbij komt nu al een paar dagen dat ik ook de adresgegevens moet controleren.
Echt heel irritant!
July 29, 2010 om 16:18
bij mij niet bij het inloggen, maar als ik iets wil gaan doen, als ik het forum op wil, de chat in wil, mijn dagboek wil invullen, etc.
August 2, 2010 om 05:40
Misschien ligt het aan de cache, willen jullie die even wissen en mij laten weten of het dan nog steeds voorkomt?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.